کد خبر: ۴۴۷۸۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۱     ۲۱ اسفند ۱۳۹۰
افکارنیوز،علي عليزاده مهاجم تراكتور در گفت‌وگو با سایت گل در مورد شرايط تيمش و رويارويي با سپاهان مي‌گويد:«ما يك اردوي تداركاتي خوب در تركيه داشتيم و تمرينات فشرده‌اي را انجام داديم. دو بازي دوستانه هم انجام داديم تا كادرفني نقاط ضعف تيم را به خوبي بشناسد و حالا هم آماده بازي با سپاهان هستيم. اين مسابقه براي ما يك بازي ۶ امتياز است و يك فينال زودرس محسوب مي‌شود. ما اگر اين بازي را نبريم شانس قهرماني‌مان كم خواهد شد.»


عليزاده ادامه مي‌دهد:«ما همچنان شانس قهرماني و گرفتن سهميه آسيا را داريم. البته در اين فصل اگر زرنگ بوديم الان صدرنشين مي‌شديم ولي مقابل تيم‌هاي پايين جدول امتيازهاي حساسي را از دست داديم و اين به ضررمان تمام شد.»

عليزاده در پاسخ به اين سوال كه چه عواملي مي‌تواند فاكتور برتري شما مقابل سپاهان باشد مي‌گويد:«ما ميزبان اين مسابقه هستيم و از حمايت تماشاگران خود بهره مي‌بريم و اين به نفع تراكتور است. به نظر من سپاهان يك تيم موذي و زرنگ است كه از اشتباهات تيم‌هاي حريف خيلي خوب استفاده مي‌كند. آنها شخصيت تيمي بالايي دارند و نبايد مقابل سپاهان اشتباه كنيم. اميدوارم در نهايت ۳ امتياز اين بازي را بگيريم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها