به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی بانک ملت، این بانک با برپاکردن غرفه ای در نمایشگاه مذکور، انواع خدمات و محصولات خود را در معرض دید عموم قرار داد.
بر
اساس این گزارش، کارشناسان واحدهای مختلف بانک ملت از جمله بانکداری
شرکتی، بانکداریتجاری، بانکداریشخصی، مدیریت بازاریابی، دفتر مدیریت و
روابط عمومی، امنیت اطلاعات، زیرساخت و نرمافزار، برنامه ریزی و نظارت
اعتباری و بینالملل در غرفه این بانک پاسخگوی سوالات مراجعه کنندگان
بودند.
باشگاه
مشتریان بانک ملت هم در بخشی از غرفه این بانک با برگزاری مسابقه و اهدای
جوایز، میزبان بازدیدکنندگان از نمایشگاه تله کام در تهران بود.
این
گزارش حاکی است، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع
رسانی(ایران تله کام ۲۰۱۸)، ۱۱ تا ۱۴ مهرماه سال جاری و با حضور شرکت های
فعال در این حوزه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد و
غرفه بانک ملت در سالن ۵ این نمایشگاه، در طول مدت برپایی نمایشگاه، پذیرای
بازدیدکنندگان بود.