کد خبر: ۴۴۷۲۹
زمان انتشار: ۰۹:۵۳     ۲۱ اسفند ۱۳۹۰

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، مرتضی تمدن شنبه شب در جمع مسئولان و مردم بخش مرکزی تهران اظهار کرد: این مهم در ارزیابی فرمانداران و دیگر زحمتکشان برگزاری این انتخابات به دست آمده است.

وی ادامه داد: هیچ ‏یک از این تعداد قلیل شکایات ابلاغی به استانداری تهران نیز اشاره به نقص انتخابات ندارد بلکه شاکیان صرفا بازشماری برخی صندوق‏ها را خواستار شدند.

تمدن از اجرای کاری بزرگ در انتخابات استان تهران خبر داد و افزود: از نزدیک به 3 میلیون و 500 رای داخل صندوق‏های استان تهران، 2 میلیون و 500 رای آن مربوط به حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر بود.

استاندار تهران در ادامه با قدردانی از زحمات ماموران اورژانس کشور و تهران خاطرنشان کرد: ماموران آتش‏نشانی و اورژانس پیش‏بیمارستانی زحمتکشانی گمنام هستند.

وی ادامه داد: این انسان‏های شریف، بی‏ادعا، ایثارگر، فداکار و از خود گذشته بدون هیچ چشم‏داشتی صرفا خدمت به مصدومان در هنگام بروز حوادث را در دستور کار خود قرار می‏دهند.

تمدن اضافه کرد: مجموعه مدیریتی استان تهران به وضوح شاهد ارائه خدمات شایسته از سوی این عزیزان در محیط متراکم و پر ازدحام پایتخت است.

استاندار تهران افزود: آرامشی که در چهره متبسم ماموران آتش‏نشانی و همچنین اورژانس دیده می‏شود، تنها ظاهر ماجراست.

وی اضافه کرد: اما در باطن وجودی این زحمت‏کشان، محیطی پر جنب و جوش و فضایی مملو از هیاهوی خدمت و امداد نهفته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها