کد خبر: ۴۴۶۳۵
زمان انتشار: ۱۹:۵۰     ۲۰ اسفند ۱۳۹۰

 منصور ابراهیم زاده پس از پیروزی 2 بر یک برابر صبای قم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بازی امروز 4 مهره دفاعی خود را نداشتیم محمد حسینی، حسین ماهینی، سینا عشوری و فرشید طالبی غایب بودند. در ابتدای مسابقه هم بازیکنان با هم هماهنگ نبودند اما به مرور به بازی مسلط شدند.

 وی ادامه داد: با توجه به این شرایط در اردویی کیش تمرینات خاصی در نظر گرفتیم و امروز پیروز شدیم. بارها گفته‌ام اگر ذوب آهن آرامش داشته باشد می‌تواند نتیجه بگیرد. در هفته‌های بیست و پنجم و بیست و ششم لیگ دو پله صعود کردیم ما اگر خود باوری داشته باشیم می‌توانیم نتیجه بگیریم. امروز بازیکن صفر کیلومتری مثل بهمن مالکی را به میدان فرستادم. آرزو می‌کردم پنالتی هم نمی‌شد تا شهاب گردان به شرایط عادی‌اش برمی‌گشت.

 ابراهیم زاده در پاسخ به سؤال خبرنگاری که گفت: شما که قهرمان نمی‌شوید. آیا بهتر نیست به بازیکنان جوان بیشتر میدان بدهید گفت: این حرف‌تان قابل تامل است اما زمانی می‌توانم چنین کاری کنم که همه مجموعه از آن حمایت کنند، از باشگاه تا خبرنگاران، زیرا بعد از بازی با سایپا من به خاطر نتیجه بازی مورد سؤال قرار گرفتم. ضمن اینکه نمی‌توانم از یک سری از بازیکنان چشم پوشی کنم. اگر بهمن مالکی خوب بازی می‌کند به خاطر آن است که رقیبی مثل حسین ماهینی دارد و او در کنار ماهینی رشد کرده است.

 ابراهیم زاده در مورد صفحه‌‌ای که در فیس‌بوک به نام او است گفت: این صفحه را دخترم برای من باز کرده و من از مطالب و انتقادهایی که در آنجا می‌شود استفاده می‌کنم.

 ابراهیم زاده در مورد اینکه بهتر نیست با خبرنگاران جوان رابطه دوستانه بیشتری داشته باشد، گفت: انتظارم از آدم‌هایی که نزدیکم هستند، این است وقتی مسئله‌ای هست برایم شایعه درست نکنند و حدس و گمان نزنند.

 سرمربی ذوب آهن در مورد اینکه آیا به خاطر گلایه های شهاب گردان امروز به او بازی داده است گفت: اگر چه صادقی در 6 مسابقه گذشته گلی نخورد اما از آخرین بازی لیگ تا امروزی زمان زیادی می‌گذشت. هر دو دروازه بان ما خوب هستند و مربی دروازه بان‌ها این مسئله را به من گفت با این حال برخی از مسائل است که شما نمی‌توانید آن را درک کنید، مسائل روحی و روانی و تجربه.


 وی افزود: ما هیچ وقت با شهاب گردان مقابل صبا بازنده نبودیم و یا به طور مثال همیشه زمانی که میثاق معمارزاده درون دروازه پرسپولیس بوده این تیم را برده‌ایم اما با حضور حقیقی به مشکل خورده‌ایم. این مسائل را ما آنالیز می‌کنیم و شاید شما متوجه این جزئیات نشوید. من هیچ وقت به بازیکنانم توهین نمی‌کنم و به آنها عشق می‌ورزم اما بر اساس آنچه که تشخیص می‌دهم تیم را ارنج می‌کنم.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها