کد خبر: ۴۴۵۵۶
زمان انتشار: ۱۳:۲۵     ۲۰ اسفند ۱۳۹۰
داود عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، در خصوص مسائلی که درباره تبانی در دیدار تیم‌های گیتی‌پسند و پرسپولیس مطرح شده عنوان کرد: ما بچه تهران هستیم و دوست داشتیم منصوری تیم شهرمان قهرمان شود. نسبت به تیم شهرمان تعصب داریم اما بازیکنان ما انگیزه نداشتند. شرایط به گونه‌ای بود که می‌توانستیم مساوی بگیریم، اما جو سالن به گونه‌ای بود که تماشاگران حمایت زیادی می‌کردند و در نهایت گیتی‌پسند با استفاده از تجربه خود به برتری دست یافت.

وی ادامه داد: آبرویمان را از هر چیزی بیشتر دوست داریم. در نیمه اول به خوبی بازی کردیم و من 2 بار توپ را به تیر دروازه زدم. سال گذشته در هفته پایانی برابر منصوری نیز 11 گل خوردیم، چرا آن زمان مسائل تبانی را مطرح نکردند، حال امسال که از گیتی‌پسند که انصافا یکی از تیم‌های خوب ایران است 11 گل خوردیم تبانی شده است؟

نصرالله مومن دیگر بازیکن پرسپولیس نیز در این باره به فارس گفت: نمی‌توانیم به این راحتی آبروی خود را ببریم. در نیمه دوم 2،3 گل بد خوردیم و با توجه به اینکه گیتی‌پسند تیم بزرگی است توانست به برتری دست یابد.

وی ادامه داد: نمی‌دانم چه بگویم. پس از این همه حرف و حدیثی که به وجود آمد شب گذشته خوابم نبرد. حقیقتا تبانی نبود. وجدان خودمان قبول می‌کند؟ می‌توانیم با این شرایط زندگی کنیم؟ سال گذشته نیز 11 بر 2 برابر منصوری شکست خوردیم، اما هیچ صحبتی مطرح نشد، ولی امسال به راحتی انگ تبانی را به بازیکنان و باشگاه پرسپولیس می‌چسبانند. چه طور به این راحتی این مسائل را مطرح می‌کنند؟

بازیکن تیم فوتسال پرسپولیس با اشاره به اینکه فولادماهان از بازیکنان اصلی خود برابر منصوری استفاده نکرد، خاطرنشان کرد: این موضوع مشکوک‌تر است یا ما که با تمام توان برابر گیتی‌پسند حاضر شدیم. ما هم می‌توانستیم بازیکنان خود را نیاوریم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها