کد خبر: ۴۴۵۳۱
زمان انتشار: ۱۳:۰۸     ۲۰ اسفند ۱۳۹۰
مهرداد پولادي مدافع چپ پاي پرسپوليس در بازي حساس مقابل الهلال عربستان اولين بازي خودش را براي سرخپوشان تهراني انجام داد و نمايش نسبتا خوبي داشت.

پولادي حرف‌هايش را در مورد بازي اينگونه آغاز مي‌کند:«به نظر من بازي بسيار سختي بود ولي مهم اين بود که از اين مسابقه يک امتياز گرفتيم. ارزش يک امتياز کمتر از برد نيست چرا که ما در زمين الهلال مساوي کرديم و اين را هم بايد قبول کرد که آنها يکي از بهترين تيم‌هاي آسيا هستند.»


پولادي در پاسخ به اين سوال که آيا پرسپوليس نمي‌توانست الهلال را در صورتي که حريف 10 نفره شده بود شکست دهد خاطرنشان مي‌کند:«الهلال تيم ضعيفي نبود و فشار زيادي روي دروازه ما آورد. از طرفي بايد بگويم که آنها از شرايط ميزباني استفاده مي‌کردند و فشار زيادي روي دروازه ما آوردند. با اين حال ما هم در نيمه دوم چند فرصت خوب را داشتيم که اگر يکي از آنها تبديل به گل مي‌شد مي‌توانستيم برنده از زمين بيرون بيايم.»

از پولادي در مورد عملکرد خودش در اين مسابقه سوال مي‌کنيم که او اينگونه جواب مي‌دهد:«‌من براي اولين‌بار براي پرسپوليس بازي کردم و اميدوارم کادرفني از عملکردم در اين مسابقه راضي باشد. در ضمن بايد اين را هم در نظر گرفت که نفرات خط دفاعي پرسپوليس و دروازه‌بان ما براي اولين‌بار در کنار هم بازي کردند و در ادامه بازي‌ها هماهنگي ما بيشتر خواهد شد.»

از پولادي در مورد تغيير محل برگزاري ديدار پرسپوليس و الهلال سوال مي‌کنيم که او اينگونه جواب مي‌دهد:«به نظر من الهلال با زرنگي ورزشگاه را عوض کرد و استاديوم ملک فهد به ميدان نرفت اين استاديوم در خارج از شهر قرار دارد و با توجه به اينکه عربستان از رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني حذف شده بود، آنها پيش‌بيني مي‌کردند که تماشاگر به استاديوم نرود به همين دليل بازي را در استاديوم ديگري انداختند.»

احسان حاج صفي يکي از مدافعان چپ پاي تيم ملي در مصاحبه اخير خود گفته که او در بازي با قطر با تشخيص کي‌روش به ميدان نرفت و حتي گفته که پولادي يک مدافع چپ تخصصي نيست. پولادي در اين مورد مي‌گويد:« من بعد از بازي با قطر هم گفتم که حق احسان بود بازي کند. در ضمن من با او دوست هستم و فرقي ندارد که کداميک بازي کنيم. از همه مهمتر اين است که تيم ما به جام جهاني صعود کند.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها