کد خبر: ۴۴۴۹۷
زمان انتشار: ۱۲:۳۵     ۲۰ اسفند ۱۳۹۰

سعدالله نصیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: پروژه سیمان خمسه استان زنجان با توجه به بازدیدهای صورت گرفته حرکت مهم و تاثیر‌گذاری برای استان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه پروژه سیمان خمسه از زیرساخت‌های مهم توسعه استان است، افزود: اعضای هئیت مدیره این مجموعه در حد توان خود تلاش کرده‌اند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وضعیت پتروشیمی زنجان نگران کننده است، یادآور شد: قول‌هایی که برای فعالیت این پروژه در گذشته داده شده است هنوز عملیاتی نشده است.

وی با بیان اینکه پروژه پتروشیمی نیازمند سرمایه‌گذاری عظیم است، تصریح کرد: با همه تلاش‌های صورت گرفته به دلیل برخی تحریم‌ها و وضعیت ارزی تلاش‌های صورت گرفته موفقیت ‌آمیز نیست.

نصیری با اشاره به اینکه به آینده این پروژه در استان خوشبین هستم، ادامه داد: در صورت پیگیری‌های لازم این پروژه به نتیجه می‌رسد.

 

*مجلس هشتم در مسیر انقلاب و رهبری حرکت کرده است

وی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به خبرنگار فارس که مجلس هشتم را در راستای حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب و رهبری چگونه ارزیابی می‌کنید، افزود: اگر به صورت مطلق به این موضوع توجه شود، باید گفت مجلس هشتم نمره کمتری می‌گیرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر شرایط جهان امروز و شرایط داخلی و خارجی کشور مورد بررسی قرار گیرد، عملکرد این مجلس رضایت بخش است.

وی با اشاره به حادثه غم‌انگیز سال 88، ایجاد جوی ناآرام در کشور، تصریح کرد: همه این عوامل در تصمیم‌گیری مجلس دخالت دارد.

نصیری با بیان اینکه خیزش‌های صورت گرفته در منطقه و برخورد مستبدانه با شیعیان بحرین فضای آرامش مجلس را تخت تاثیر قرار داد، افزود: طبیعی است وقتی اقتصاد دنیا به چالش کشانده می‌شود در عملکرد مجلس تاثیر گذاشته و عملکرد مجلس را به گونه‌ای دیگر رقم زده شود.

وی با اشاره به اینکه مجلس هشتم با وجود همه ناآرامی‌های جهان در مواقع ضروری عکس‌العمل‌های مطلوبی نشان داد، یادآور شد: مواضع مجلس در برابر بسیاری از حوادث جهان شفاف و دقیق بود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استفاده از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای ایران یکی دیگر از مسائل پیش‌روی مجلس بود، افزود: ترور سفیر آمریکا در عربستان، علم کردن مسائلی در قالب حقوق بشر، نشان داد که مجلس هشتم در مسیر انقلاب و رهبری بوده و جایگاه انقلاب و رهبری را حفظ کرده است.

 

*کاندیدا نشدن من در انتخابات دلیل سیاسی نداشت

وی با اشاره به کاندیدا نشدن خود در انتخابات مجلس نهم ادامه داد: کاندیدا نشدن من در این دوره هیچ دلیل سیاسی نداشت.

نصیری با بیان اینکه افرادی که وجه علمی دارند، نباید مشغله اجرایی آنان را از فعالیت علمی بازدارد، خاطرنشان کرد: معلم باید به روز بوده و در این عرصه فعالیت‌های خود را ادامه دهد.

وی با اشاره به عضویت در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: تا زمانی که افراد قابلیت‌های خود را نتواند در مجلس ارائه کند، در کمسیون‌ها عضو نمی‌شوند.

 

*تصویب قانون شرکت‌های دانش بنیان از گام‌های مهم مجلس است

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تصویب قانون شرکت‌های دانش بنیان از قوانین تاثیر گذار برای توسعه این بخش است، افزود: نظرات کارشناسی برای تصویب این قانون ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه مسئول دفتر نمایندگی ایران در یونسکو محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: توسعه فعالیت‌های ایران در یونسکو، ایجاد ارتباط متقابل با یونسکو، اظهار نظر در خصوص متون و قوانین یونسکو برخی از فعالیت‌های انجام شده در این زمینه است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها