کد خبر: ۴۴۲۸۵
زمان انتشار: ۲۰:۱۷     ۱۸ اسفند ۱۳۹۰
اينكه چرا مردم به توصيه هاي اخلاقي برخي رسانه ها و سياسيون بي اعتنا هستند را مي توان در عملكرد آن اشخاص و رسانه هايشان جستجو كرد.

به گزارش سرويس سياسي بي باك، پس از اينكه ماشينهاي شهرداري تهران در راهپيمايي 22 بهمن ابزار و وسايل تبليغاتي جبهه متحد را حمل كردند و تصاوير آن در رسانه ها منتشر شد؛ همه آنان كه ادعاي جدايي از كانون هاي قدرت و ثروت را داشتند؛ تا مدتها از شوك اين رسوايي، سكوت پيشه كردند و هيچ حرف و توجيهي براي اين تخلف نامشروع و غيرقانوني خود نداشتند تا اينكه پس از چند روز، رسانه حامي آقاي شهردار با انتشار يك توضيح جالب ادعا كرد كه اين ماشين هاي شهرداري براي تبليغات جبهه متحد فعاليت نمي كردند بلكه قصد جمع آوري پوسترهاي روي زمين را داشتند كه خيلي اتفاقي ماشين پر از پوسترهاي تبليغاتي جبهه متحد شد! البته ساير رسانه هاي جبهه متحد كه قصد توهين بيشتر به شعور مردم را نداشتند؛ اين توجيه عجيب را ادامه نداده و همان سياست سكوت را پيش گرفتند.





حال بعد از آن افتضاحات مكرر و اعتراف يكي از اعضاي شاخص جبهه متحد به كمك هاي مالي شهردار تهران به جبهه متحد؛ بار ديگر همان رسانه منسوب به آقاي شهردار؛ ادعاي جالبي را مطرح كرد.

اين رسانه بدون هيچ اشاره اي به كمك هاي ميلياردي قاليباف به جبهه متحد و سوء استفاده از وسايل بيت المال براي تبليغات جريان خود؛  انتشار چند خبر منقول و كپي شده در سايت مركز اسناد انقلاب درباره جبهه پايداري انقلاب اسلامي را سوء استفاده از بيت المال دانست(!)  با اينكه اهل فن مستحضرند كه كپي كردن چند خبر منقول در يك رسانه سايبري هيچ هزينه اي قابل توجهي در پي ندارد. اين درحالي است كه دهها رسانه مكتوب و سايبري وابسته به نهادها و سازمانهاي كشور با صرف هزينه هاي كلان با توليد اخيار و گزارشات متنوع و اعزام خبرنگار به نشستهاي اين جريان، صريحا به تبليغ جبهه متحد مي پردازند و اين دوستان اخلاقمدار هيچ احساس وظيفه اي براي تذكر نكرده اند.



البته جداي از تبليغات گسترده رسانه هاي متعدد آقاي شهردار تهران به نفع جريان متحد، عملكرد خبرگزاري مهر وابسته به سازمان تبليغات و دهها رسانه ديگر كه با بودجه هاي ميلياردي از بيت المال تزريق مي شوند؛ براي همگان كاملا واضح مي باشد.

واقعا به حال اين دوستان بايد تاسف خورد كه علي رغم همه تخلفات صورت گرفته توسط برخي احزاب و اشخاص حامي آنان در دور اوّل انتخابات و عدم مشاهده كوچكترين تخلف و سوء استفاده اي از جانب جبهه پايداري انقلاب اسلامي، از بي سوژه اي به چنين تخريب ها و بداخلاقي هاي سخيفي روي آورده اند. اين درحالي است كه جبهه پايداري انقلاب اسلامي با وجود فيلتر شدن عمده رسانه هاي حامي خود كه همگي مستقل بوده و از هيچ سازمان و نهادي پشتيباني مالي نمي شوند و تنها با يك رسانه سايبري؛ در مقابل دهها رسانه و چندين حزب بزرگ سياسي و سرشار از بودجه هاي مالي پيروز انتخابات تهران شد و اين نشان از اين موضوع دارد كه گفتمان جبهه پايداري انقلاب اسلامي يك بحث اعتقادي عميق مطلوب ملت و نظام را دنبال مي كند و از همين رو با همه ي جفا و تخريب هايي كه عليه اين جبهه انقلابي صورت گرفت؛ با اين حال با استقبال گسترده مردم روبرو شد و اين الطاف و اقبال مردمي قطعا در دور دوّم كاملتر خواهد شد.

البته اگر اين دوستان رسانه اي اندكي از فعاليتهاي موسسه "ن" واقع در خيابان مفتح جنوبي  و شعب آن در ساير استانها و بودجه هاي ميلياردي در آن كه از يكسال و اندي پيش براي انتخابات آتي رياست جمهوري در حال هزينه شدن است، براي مردم اطلاع رساني نمايند؛ خدمت بزرگي براي روشن شدن افكار عمومي كرده اند و  اگر در اين زمينه نيازمند اسناد و شواهد مي باشند ؛ ديگران حاضر به مساعدت هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها