کد خبر: ۴۴۲۶۳۷
زمان انتشار: ۱۰:۴۹     ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: بعضی مدارس مستقیم یا غیرمستقیم برخی از نکات سند ۲۰۳۰ را اجرا می‌کنند؛ در حالی که این سند از نظر قانونی منسوخ شده و قابلیت اجرا ندارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، اسدالله عباسی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره اجرای برخی از موارد سند 2030 در بعضی مدارس، اظهار کرد: در برخی گوشه و کنارها گزارش‌هایی می‌رسد که بعضی مدارس، مستقیم یا غیرمستقیم برخی از نکات سند 2030 را اجرا می‌کنند؛ در حالی که این سند از نظر قانونی منسوخ شده و قابلیت اجرا ندارد و تخلف به حساب می‌آید.

وی ادامه داد: به نظر می‌آید آموزش و پرورش باید نظارت و دقت بیشتری در امور آموزشی و تربیتی مدارس داشته باشد تا بعضی از مدارس حرکاتی انجام ندهند که مغایر با اهداف نظام تحول بنیادین در آموزش و پرورش باشد.

عباسی در پاسخ به این پرسش که «حرکت به سمت اجرای سند تحول را چگونه ارزیابی می‌کنید؟»، افزود: این حرکت کند است و رضایت بخش نیست؛ باید وزیر آموزش و پرورش تحول اداری انجام دهد و با به‌کارگیری مدیران کارآمد در صف و ستاد استان‌ها و شهرستان‌ها سرعت بیشتری به اجرای سند تحول آموزش و پرورش بدهد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها