کد خبر: ۴۴۲۳۶
زمان انتشار: ۱۲:۵۲     ۱۸ اسفند ۱۳۹۰
مصطفی دنیزلی پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس برابر الهلال عربستان در چارچوب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: ما در خانه حریف بازی کردیم اما با این وجود فرصت‌های خوبی داشتیم و می‌توانستیم برنده این دیدار باشیم. پس از اینکه حریف ۱۰ نفره شد کار ما دشوار شد. برای ما مهم بود که بتوانیم ۳ امتیاز این دیدار را کسب کنیم اما متأسفانه فرصت‌های گل زیادی از دست دادیم.

وی افزود: به نظرم پرسپولیس و الهلال دو تیم قدرتمند این گروه هستند. ما فرصت طلایی داشتیم که نتوانستیم گل بزنیم اما در هر صورت شروع با یک امتیاز هم خوب است.

دنیزلی خاطرنشان کرد: با این تساوی کار ما دشوار شد ما در گروه سختی قرار داریم باید در دیدارهای خانگی به برتری دست یابیم و در بازی‌های خارج از خانه هم نبازیم. مطمئن با ۱۰۰ هزار تماشاگر یک پارچه پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی می‌توانیم الهلال را شکست دهیم پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و من به آنها اعتقاد دارم.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به اینکه هدفش در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا صعود به دور بعدی است تصریح کرد: ما می‌خواهیم در گروه خود به هدفمان دست یابیم و بتوانیم به مرحله بعدی صعود کنیم اما کار دشواری در پیش‌رو داریم. باید الهلال را در خانه شکست دهیم و من این موضوع را دوست دارم که بتوانیم  نماینده عربستان را در خانه خود شکست دهیم.

وی در پایان یادآور شد: پس از آنکه حریف ۱۰ نفره شد فرصت زیادی به الهلالی‌ها ندادیم اما طبیعی است که آنها در خانه به دنبال کسب امتیاز بودند و به حملات خود ادامه می‌دادند. به نظرم کسب یک امتیاز نیز در این دیدار خوب بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها