کد خبر: ۴۴۰۹۱۸
زمان انتشار: ۱۰:۵۴     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
دولت اوکراین تصمیم گرفته است که دامنه تحریم‌ها علیه اشخاص و شرکت‌های روسی را توسعه دهد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر: دولت اوکراین تصمیم گرفته است که دامنه تحریم‌ها علیه اشخاص و شرکت‌های روسی را توسعه دهد.

به گزارش رویترز، «پترو پروشنکو» رئیس جمهور اوکراین روز چهارشنبه از تصمیم دولت خود برای تشدید تحریم‌ها علیه اشخاص و شرکت‌های روسی خبر داد.

این اقدام دولت اوکراین در واقع تقلیدی از تحریم‌های آمریکا علیه شخصیت‌های بانفوذ و ثروتمند روسی و متحدان «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه است.

کی یِف همچنین تحریم‌های کنونی علیه صد‌ها شخصیت حقیقی و حقوقی روسیه را که در واکنش به انضمام شبه جزیره کریمه به روسیه در سال ۲۰۱۴ و حمایت مسکو از قیام جدایی طلبان طرفدار روسیه در شرق اوکراین وضع شده بودند، تمدید کرد.

رئیس جمهور اوکراین اسامی اشخاص قید شده در فهرست جدید تحریم‌ها و همچنین زمان اجرای این تحریم‌ها را اعلام نکرد؛ اما پیشتر گفته بود که اوکراین شماری از افراد قدرتمند روسیه از جمله «اولگ دریپاسکا» را تحریم خواهد کرد.

شایان ذکر است که در ماه آوریل، دولت آمریکا ۲۴ تن از اتباع روسیه از جمله دریپاسکا- غول صنایع آلومینیوم- را مورد تحریم قرار داد که این اقدام، یکی از تجاوزکارانه‌ترین اقدامات واشنگتن برای مجازات مسکو به بهانه مداخله ادعایی روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا و سایر «فعالیت‌های مغرضانه» مسکو بود!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها