کد خبر: ۴۴۰۲۴
زمان انتشار: ۲۱:۳۵     ۱۷ اسفند ۱۳۹۰

به گزارش فارس، "کمپین دستمزد کافی" واقع در "دانشگاه ویرجینیا" پس از برگزاری دومین نشست با مدیریت این دانشگاه اعلام کرد که پاسخ مدیران به خواسته‌های این کمپین راضی‌کننده نبوده و به علت عدم حاصل شدن پیشرفت در روند دست‌یابی به حقوق کافی برای کارکنان "دانشگاه ویرجینیا" این کمپین به اعتراض های خود ادامه خواهند داد.

* "کمپین دستمزد کافی" از دومین جلسه با اعضای مدیریت "دانشگاه ویرجینیا" دست خالی بیرون آمد

شش تن از اعضای "کمپین دستمزد کافی" برای بار دوم با مدیران "دانشگاه ویرجینیا" دیدار کردند تا به بحث درباره مسئله دستمزد کافی برای تمام کارکنان "دانشگاه ویرجینیا" بپردازند.

به گفته اعضای این کمپین با وجود این که این دیدار نزدیک به یک ساعت و نیم به طول انجامید؛ اما "هیچ" پیشرفتی به سوی اعمال تغییرات مهم حاصل نشد و مسئولان دانشگاه به وضوح اعلام کردند که هنوز هم از مذاکره با این کمپین اجتناب می‌کنند و قصد ندارند به شکل جدی تغییر در سیاست‌های خود درباره حقوق کم کارکنان دانشگاه را مورد بررسی قرار دهند.

نمایندگان این کمپین می گویند که مدیریت دانشگاه ما را صرفا به چشم یک گروه منفعتی دیگر می‌بینند و [بنا به وظیفه خود] مؤدبانه به حرف ما گوش می‌دهند. آن چه نمی‌فهمند (آن چه هرگز نفهمیده‌اند)‌این است که ما خیلی از یک سازمان دانشجویی صرف فراتر هستیم ما ائتلافی از جوامع، دانشکده‌ها، دانشجویان، کارکنان و اکنون اتحادیه‌های کارگری هستیم و صددرصد متعهدیم تا این دانشگاه را در رفتارش با کارکنان مقصر معرفی کنیم: ما یک "جنبش" هستیم.

 

* "دانشگاه ویرجینیا" به فکر زندگی کارکنان خود نیست

 

یکی از اعضای کمپین با اشاره به وضعیت موجود کارکنان این دانشگاه می گوید:زندگی مردم در خطر است. دانشگاه از اولویت‌های بودجه‌ای حرف می‌زند؛ ما از کودکانی حرف می‌زنیم که وقتی بزرگ می‌شوند والدین خود را نمی‌شناسند؛ چون پدر و مادرشان باید سه جا کار کنند تا زندگی‌شان بگذرد. دانشگاه از سود تحصیلات حرف می‌زند؛ ما از مردمی حرف می‌زنیم که مجبور هستند میان پرداخت اجاره خانه و یا هزینه‌های درمانی دیابت یکی را انتخاب کنند.

این دانشجوی دانشگاه ویرجینیا می افزاید:ما امیدوار بودیم حتی افرادی که با این کمپین مخالف هستند نیز تصدیق کنند که کار برابر لایق حقوق برابر است و دانشگاه نباید طبقه پائینی از کارکنان قراردادی ایجاد کند که دیده نمی‌شوند؛ اما این اتفاق نیافتاده است. به عکس، آنچه ما در عوض بیش از یک دهه فعالیت، تحقیق و تلاش، و اکنون اعتصاب غذا دریافت کرده‌ایم صرفا این جمله است که اعضای مدیریت اقدام به جمع‌آوری اطلاعات در مورد مشکلات کارگران خواهند کرد.

* کمپین "دانشگاه ویرجینیا" همچنان به اعتصاب غذا ادامه خواهد داد.

اعضای این کمپین پس از پایان مذاکرات در بیانیه ای اعلام کردند "این کافی نیست! "کمپین دستمزد کافی" پاسخ مدیریت دانشگاه را کافی نمی‌داند و به اعتصاب غذا ادامه خواهد داد. ما با یک انرژی، هدف و حمایت جدید دوباره [به اعتصاب غذا] ادامه می‌دهیم. ما اجازه نمی‌دهیم این مسئله به پایان برسد تا زمانی که "دانشگاه ویرجینیا" با کارکنان خود به درستی رفتار کند."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها