کد خبر: ۴۴۰۲۳
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۱۸ اسفند ۱۳۹۰
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دشمنان خارجی ایران به ویژه کشورهای زورگوی غربی تاکتیک‌های خود برای مقابله با جمهوری اسلامی را تغییر داده‌اند.

پرویز سروری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: پیش از برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس، غربی‌ها با استفاده از رسانه‌های خود تلاش داشتند تا مردم را از حضور در پای صندوق‌های رای منصرف کنند.

وی افزود: در این مدت توطئه‌های بسیاری علیه ایران طراحی و اجرا شد و اگر نبود هدایت‌های مدبرانه رهبری معظم انقلاب و هوشیاری ملت ایران، نقشه شوم دشمنان عملی می‌شد.

* زیر سؤال بردن اصل انتخابات توسط رسانه‌های غربی

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر اظهار داشت: به فضل الهی مردم ما با آگاهی و بصیرت بالای خود تحرکات دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب را درک کرده و با حضور گسترده خود در انتخابات بار دیگر از نظام خود حمایت کردند.

سروری گفت: اگرچه حضور گسترده ملت ایران در پای صندوق‌های رای توطئه دشمنان را خنثی کرد، اما این تصور که دسیسه‌های آنها پایان یافته، غیر واقعی است.

وی تاکید کرد: به طور قطع غربی‌ها برای مقابله با پیشرفت انقلاب اسلامی و اجرای طرح‌های ایران هراسی و منزوی کردن کشورمان، اقدام به تغییر تاکتیک خواهند کرد.

* لزوم حفظ هوشیاری پس از انتخابات

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: امروز دشمنان به دنبال زیر سؤال بردن اصل انتخابات و آزادی همه‌پرسی در کشورمان هستند.

سروری تاکید کرد: در چنین شرایطی باید هوشیاری و بصیرت خود را حفظ کرده و همچنان با آگاهی تحرکات دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی را رصد کنیم.

وی در پایان گفت: به طور قطع مردم ما آگاه بوده و این دوران را نیز با هوشیاری و بصیرت خود پشت‌سر خواهند گذاشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها