کد خبر: ۴۴۰۱۶
زمان انتشار: ۲۰:۳۵     ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی امکان رأی دادن بیش از یکبار برای هیچکس وجود نداشت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، محمد ناظمی اردکانی در حاشیه گردهمایی ارزیابی عملکرد ادارات کل ثبت احوال کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمام شعب اخذ رای به پایگاه وزارت کشور متصل بودند و امکان بیش از یکبار رأی دادن برای هیچ یک از ایرانیان وجود نداشت.

وی در خصوص نحوه برگزاری انتخابات اخیر و نقش ثبت احوال در این انتخابات توضیح داد: از آنجا که شبکه مخابراتی ظرفیت لازم را نداشت و با توجه به حضور پرحجم مردم در انتخابات، امکان انتقال داده در لحظه وجود نداشت.

ناظمی اردکانی ادامه داد: اما تمهیداتی پیش بینی شده بود که داده‌ها ضبط و به پایگاه وزارت کشور منتقل شود تا امکان رای دادن بیش از یک بار برای هیچ کس وجود نداشته باشد.

وی حال تاکید کرد:‌ سازمان ثبت احوال مشکلی برای ارائه اطلاعات نداشت اما زیر ساخت‌های مخابراتی لازم برای انتقال برخط (online)داده‌ها وجود نداشت که امیدواریم این مسئله تا انتخابات ریاست جمهوری برطرف شود.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: در انتخابات ریاست جمهوری آینده قطعاً بهتر و غنی تر از تجربیات به دست آمده استفاده می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها