کد خبر: ۴۳۹۸۷
زمان انتشار: ۱۹:۲۱     ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
آنچه که در یکی دو سال اخیر بیش از هر چیز دیگر در فدراسیون فوتبال نمایان شده بود، اختلافات داخلی موجود بین کفاشیان با برخی از مدیران فدراسیون بود. علی کفاشیان تا حد بسیاری یکه و تنها در یک سو ایستاده بود و ...

شفاف، ریاست علی کفاشیان برای 4 سال آینده فوتبال به غیر از شکست و ناکامی پیامی دیگر برای اهالی فوتبال ایران داشت. پیامی که منجر به اخراج باند مخالفان آقای رئیس از فدراسیون و به نوعی خانه تکانی آقای خنده با خود به همراه دارد.

آنچه که در یکی دو سال اخیر بیش از هر چیز دیگر در فدراسیون فوتبال نمایان شده بود، اختلافات داخلی موجود بین کفاشیان با برخی از مدیران فدراسیون بود. علی کفاشیان تا حد بسیاری یکه و تنها در یک سو ایستاده بود و در طرف دیگر ماجرا مهدی تاج، عزیز محمدی، علی فتح الله زاده، علیرضا علیپور و ناصر شفق حضور داشتند. نامزد شدن تاج و عزیز محمدی نیز بر همین موضوع تاکید داشت تا اینکه بالاخره دست تقدیر کفاشیان را بار دیگر رئیس فدراسیون فوتبال کرد تا این 5 نفر خودشان بار سفر را بسته و از فدراسیون کوچ کنند.

در مقابل افرادی چون هادی آیت الهی، غلامرضا بهروان و فریده شجاعی به عنوان اعضای هیئت رئیسه در فدراسیون فوتبال باقی ماندند و البته مهدی محمد نبی نیز با ارتقا درجه به پست قائم مقامی فدراسیون فوتبال دست یافت.

در این میان شاید تنها برای فریده شجاعی تفاوتی نداشت که از میان کفاشیان، قریب و عزیزمحمدی کدام رای بیاورد در هر حالت باقی می‌ماند چون بدون رقیب در لیست هر سه حضور داشت، اما گروهی دیگر ضرر کردند. کسانی که در فدراسیون قبلی حضور داشتند و حالا باید اسباب‌کشی کنند.

علی فتح‌ا...زاده: او نتوانست صندلی خود در هیات رییسه را حفظ کند و جای خود را به افراد گمنام‌تر داد. حالا حاجی باید تمام تمرکز خود را روی باشگاه استقلال بگذارد. او همچنان عضو هیات‌مدیره و مدیرعامل استقلال است که البته سمت مدیریت او براساس شایعات به شدت از طرف حسین قریب تهدید می‌شود! فتح‌ا...زاده اعلام کرده در انتخابات چهار سال آینده برای ریاست فدراسیون فوتبال کاندیدا می‌شود.

ناصر شفق: دیگر عضو هیات رییسه بود که ناکام ماند. مدیرعامل سابق باشگاه‌های پاس، ابومسلم و تراکتورسازی که تهیه‌کننده سینما هم هست تمرکز خود را روی فیلم‌سازی می‌گذارد. خودش می‌گوید فیلمی به اسم پاییز را در دست تهیه دارد تا به جشنواره فجر سال آینده برسد.

مهدی تاج: نایب رییس اول کفاشیان، عضو هیات رییسه فدراسیون و رییس کمیته داوران فدراسیون سابق حالا دیگر هیچ‌کاره است! او خودش برای کسب ریاست فدراسیون فوتبال نامزد شده بود که در ادامه به سود عزیزمحمدی کنار کشید. حالا هادی آیت‌اللهی نایب رییس اول شده است و ریاست بر کمیته داوران به احتمال زیاد نصیب فریدون اصفهانیان عضو جدید هیات رییسه می‌شود. به احتمال زیاد تاج دوباره در یکی از باشگاه‌های اصفهان مشغول می‌شود.

عزیز محمدی: سردار عزیز محمدی رییس سازمان لیگ و نایب رییس دوم کفاشیان در فدراسیون فوتبال قبلی در انتخابات مغلوب لاب کفاشیان و البته قریب شد و در همان دور اول کنار رفت. کفاشیان بر خلاف گفته اوله در اولین اقدام غلامرضا بهروان را به عنوان سرپرست سازمان لیگ‌برتر منصوب کرد تا عزیزمحمدی سمتی در فدراسیون جدید نداشته باشد. البته نایب رییس دوم کفاشیان هنوز اعلام نشده است. سردار پس از رفتن از فدراسیون همچنان راست اتحاده باشگاه ها اران را برعهده دارد.

علیرضا علیپور: دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال و یار غار عزیزمحمدی هم باید همراه او از فدراسیون برود. بعید است در این فوتبال جایی برای او پیدا شود مگر اینکه به عنوان مسوول فرهنگی در یکی از باشگاه‌ها مشغول کار شود.

به هر شکل این گروه از نتیجه شکل گرفته در انتخابات ضرر کردند. برخی به شکل مستقیم یعنی خودشان رای نیاوردند و برخی دیگر غیرمستقیم یعنی به‌واسطه رای نیاوردن عزیزمحمدی. نکته جالب توجه اینجاست که جدایی این افراد بدون اعلام قبلی توسط کفاشیان صورت گرفته و این 5 نفر بعد از انتخاب کفاشیان متوجه شده اند که دیگر جایی در فدراسیون فوتبال ندارند.

نکته مهم: درج مطالب وبلاگ‌ها و سایت‌ها لزوماً به معنای تأیید محتوای آنها از سوی خبرگزاری فارس نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها