کد خبر: ۴۳۸۹۷
زمان انتشار: ۱۳:۰۰     ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
مردم بحرین در پاسخ به سرکوب‌های رژیم ال خلیفه با کمک اشغالگران سعودی اعلام کردند که این هفته نیز تظاهرات گسترده ای در منامه و دیگر شهرها برگزار خواهند کرد.

فارس، مردم در بحرین با وجود فشارهای اعمال شده توسط رژیم آل خلیفه به اعتراضات خود ادامه می‌دهند و تلاش‌های سیاسی و امنبتی رژیم حاکم نتوانسته مردم را وادار به عقب نشینی کند.

مردم بحرین در چند هفته اخیر در پاسخ به ادعای پادشاه آل خلیفه که مدعی شده بود مخالفان رژیم در اقلیت هستند، تظاهرات خود را گسترش داده اند و از سوی دیگر جوانان در مناطق مختلف منامه در پاسخ به خشونت سازمان یافته نیروهای امنیتی سعودی و آل خلیفه با سلاح‌های دست ساز مقاومت می‌کنند.

برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید

 

رژیم آل‌خلیفه تلاش می‌کند از طریق تشدید سرکوب‌ها علیه معارضان رژیم آنها را وادار به سکوت کند و در این راه حتی از سرکوب‌های خونین هم واهمه ندارد و تاکنون هزاران شهروند بحرینی را بازداشت کرده است.

این در حالی است که سرکوب‌های رژیم آل‌خلیفه تاکنون موجب شهادت و مجروح شدن صدها شهروند بحرینی از پیر کودک و نوجوان و زن و مرد شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۸ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
با عرض سلام و احترام، خواهشمنداست در بازنشر زندگی آسمانی سردار حبیب الله افتخاریان معروف به ابوعمار (دانشجوی شهیدی که درکاب امام در نوفل لوشاتو فرانسه بود و حتی بعد از ورود امام به ایران، این شهید را برای آوردن خانواده اش از فرانسه فرستاده بود) یاری مان دهید.
با سپاس فراوان/ به امید شفاعت شهدا

به بهانه بیست و هفتمین سالروز شهادت ابوعمار؛
27 سال در فراق ابوعمار: قنداقه دخترم را بگذارید روی تابوتم؛ مطمئنا من و دخترم هرگز یکدیگر را نخواهم دید
http://www.razmandeshomal.ir/showpost.asp?id=4763

لینک دانلود مداحی منتشرنشده و بسیار زیبای آهنگران در رثای شهادت ابوعمار
http://www.razmandeshomal.ir/showpost.asp?id=4764
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها