کد خبر: ۴۳۸۴۷
زمان انتشار: ۱۱:۱۴     ۱۷ اسفند ۱۳۹۰

روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسین موسی‌پور در جلسه شورای اشتغال استان قم اظهار داشت: تعهد استان قم برای ایجاد اشتغال در سال جاری حدود 35 هزار شغل بود که با همت و تلاش همه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی، تاکنون بیش از 37 هزار شغل در استان ایجاد شده است.

استاندار قم بر ضرورت راستی آزمایی از آمارهای ارائه شده اشتغال‌زایی تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی باید پس از تشکیل پرونده و پرداخت تسهیلات به متقاضیان ایجاد شغل، روند اجرای طرح اشتغال‌زایی را مورد بررسی و پیگیری قرار داده تا این اعتبارات برای اشتغال‌زایی و رفع معضل بیکاری هزینه شود.

وی همچنین عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زایی، بنگاه‌های زود بازده و مشاغل خانگی را مورد بررسی قرار داد و بیان داشت: بانک‌ها باید در زمینه ارائه وام‌های اشتغال‌زایی به متقاضیان و رفع موانع اعتباری و قانونی، اهتمام بیشتری داشته باشند.

در این جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی در راستای اشتغال‌زایی و تسهیل در فضای کسب و کار در جامعه برخی طرح‌های اشتغالزایی و بنگاه‌های زود بازده مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها