کد خبر: ۴۳۷۱۴
زمان انتشار: ۱۹:۴۹     ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
سرمربی استقلال گفت: «برای کسب امتیاز به قطر آمده‌ایم و همه تلاش‌مان بر این است که با دست پر به تهران برگردیم.»
 
به گزارش اولین پایگاه تخصصی فوتبال پارس فوتبال دات کام، پرویز مظلومی در کنفرانس خبری قبل از بازی فردا با الریان گفت: «در 2 بازی آخری که داشتیم مقتدرانه ظاهر شدیم. در مرحله پلی‌آف با اقتدار ذوب‌آهن و الاتفاق را شکست دادیم و از این رو با روحیه و آمادگی بالا به مصاف الریان آمده‌ایم.»
وی در ادامه اظهار داشت: «فصل پیش السد به عنوان تیمی که از مرحله پلی‌آف بالا آمده بود، توانست قهرمان لیگ آسیا شود. از این رو ما هم شانس موفقیت در این باز‌ی‌ها را داریم و می‌توانیم بازی‌های قابل قبولی را از خود به نمایش بگذاریم.»
مظلومی در پاسخ سؤال خبرنگار قطری که پرسید تیم شما چند ملی‌پوش دارد؟ گفت: «استقلال در حال حاضر 3 بازیکن در تیم‌ملی ایران دارد که البته چند بازیکن کلیدی‌ ما مثل جباری، تیموریان و زندی به دلیل مصدومیت تیم‌ملی را از دست دادند. اگر این اتفاق نمی‌افتاد سهمیه استقلال در تیم‌ملی 6،7 بازیکن بود.»
سرمربی استقلال درخصوص اینکه برای بازی با الریان چقدر تمرین کرده‌اند، اظهار داشت: «نیم‌فصل ما بعد از بازی با الاتفاق بود. به دلیل فشردگی رقابت‌های لیگ ایران نتوانستیم بین فصل تمرینات بدنسازی را دنبال کنیم از این رو بعد از بازی با الاتفاق تمرینات خوبی انجام دادیم. بازی تدارکاتی نداشتیم اما برای بازی با الریان کاملاً آماده هستیم. برای کسب امتیاز به قطر آمده‌ایم و همه تلاش‌مان بر این است که با دست پر به تهران برگردیم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها