کد خبر: ۴۳۵۶۴
زمان انتشار: ۱۲:۴۵     ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
حسین عبدی در خصوص شرایط پرسپولیس اظهار داشت: من چون تازه از انگلیس آمدم، بازی های پرسپولیس را ندیدم و فقط دربی و بازی با فجر را دیدم. البته چون ایران نبودم، برد پرسپولیس در دربی را به همه تبریک می گویم چون همه زحمت کشیدند و امیدوارم پرسپولیس مثل همان 10 دقیقه آخر دربی بازی کند.
 
وی افزود: همان زمانی که پرسپولیس خوب نتیجه نمی گرفت و استیلی می گفت، شرایط تیم بهتر می شود ، به خاطر مصدومان و محرومان بود. البته هنوز معتقدم مشکلات پرسپولیس پابرجاست و راحت گل می خورد. همیشه در فوتبال گل زدن مهم نیست و می توان با گل نخوردن هم امتیاز گرفت و بازی را یک صفر در آورد.
پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: امیدوارم دنیزلی بتواند سیستم و تفکر خود را پیاده کند اما معتقدم مهم الان این است که امتیازات را بدست بیاورید و بعد بازی زیبا انجام دهید. مثلا آرسنال هدفش این است که از طریق بازیکن سازی هزینه خود را دربیاورد و در لیگ چهارم و پنجم هم شود، کفایت می کند اما فلسفه باشگاه منچستر گرفتن ستاره و قهرمانی است.
 
عبدی گفت: پرسپولیس اگر درست مدیریت می شد و بهتر از داشته ها سود می برد بهتر می توانست نتیجه بگیرد با این حال همان طور که استیلی می گفت، الان شرایط تیم بهتر شده ولی هنوز رضایت بخش نیست. مشکلات دفاعی باید زودتر حل شود . 5 گل خوردن در 2 بازی برای پرسپولیس بد است.
وی تاکید کرد: در لیگ آسیا مخصوصا اگر تیم خانه حریف گل بخورد، جبران آن سخت است. دنیزلی مربی خیلی خوبی است و راهکارش را می داند اما فرصت ندارد. وقتی این قدر پول بابت مربی هزینه می شود، انتظار هم این است که در کمترین زمان این مشکلات حل شود ولی یک زمانی است که فرصت مثلا 3 ساله برای ساختن یک تیم به مربی می دهند.
 
پیشکسوت پرسپولیس افزود: امیدوارم عملکرد پرسپولیس در آسیا با لیگ متفاوت باشد. بازی اول در آسیا مهمترین بازی است و نهایت تیم باید هدفش صعود باشد. الهلال همیشه برای پرسپولیس بازی سختی بوده ولی ما بهتر بازی را درآوردیم. چون این اولین بازی است نباید اول گل بخورند و گرفتن حداقل امتیاز بهترین نتیجه است هرچند که بیشتر از آن عالی می شود.
عبدی در خصوص این که مسئولان پرسپولیس گفته اند سال آینده پرسپولیس رویایی می بندند، گفت: نوع بازی پرسپولیس و استفاده از نفرات مهم است. پرسپولیس رویایی بستن به داشتن دانش روز، بودجه خوب و مدیریت آن است. اگر این 3 فاکتور باشد، آرزوی قلبی ماست که پرسپولیس را رویایی ببینیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها