کد خبر: ۴۳۵۴۷۷
زمان انتشار: ۱۱:۱۱     ۲۷ آذر ۱۳۹۶
بانک آینده در راستای تحقق استراتژی پیشرانی مشتریان و تشخیص به هنگام نیازهای آن‌ها، موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

به گزارش پایگاه 598، در راستای تحقق استراتژی پیشرانی مشتریان و تشخیص به هنگام نیازهای آن‌ها، و هم‌چنین پاسخگویی مؤثربه خواسته‌ها و نیازهای مشتریان،بانک آینده ضمن طراحی کانال‌های ارتباطی متنوع جهت ارتباط با مشتریان،به‌منظور نظام‌مند نمودن سازوکار پاسخگوییبه پیشنهادات، انتقادات و شکایات آنها؛ نسبت به استقرارالزامات نظام مدیریت رسیدگی به شکایاتاقدام نمودهو پس از انجاممرحله ممیزی، موفق به دریافت گواهینامه ایزو 10002:2014 ازممیز معتبر خارجی گردید.

داشتن کمترین میزان مغایرت با استاندارد، تنوع کانال‌های ارتباطی وسهولت دسترسی مشتریان، نظرسنجی و پایش مستمر نظرات و شکایات مشتریان و توسعه سیستم ها در سطوح عملیاتی و شعب بانک، از مهم‌ترین نقاط قوت درگزارش ممیزی خارجی،عنوان گردیده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها