کد خبر: ۴۳۳۷۷
زمان انتشار: ۱۹:۵۲     ۱۵ اسفند ۱۳۹۰

به گزارش پایگاه 598، دکتر قدیری ابیانه در بیانیه ای با تشکر از حضور پرشور و حماسه آفرین مردم کشورمان در انتخابات به بیان نکاتی پرداخته است که در ادامه می آید.

بسم الله الرحمن الرحیم

حمد و سپاس بیکران خدای متعال را سزاست که بار دیگر شرکت پر شور و نشاط و آگاهانه را نصیب ملت مسلمان ایران کرد و دوستان را شاد و دشمنان را نا امید نمود.

به راستی آنچه که مایه افتخار و مباهات است همین حضور چشمگیر و پرشوری است که مردم بیدار و آگاه ما همواره در راستای پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمانهای والای آن از خود نشان داده و می دهند.

اینجانب ضمن عرض تبریک این حضور چشمگیر به مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و مردم شریف ایران بالاخص مردم مومن و شهید پرور شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل به خاطر شرکت چشمگیر در انتخابات صمیمانه سپاسگزاری می نمایم.

به نوبه خود از همه کسانی که در این انتخابات پرشور شرکت کرده و نامزد مورد نظر خویش را انتخاب نمودند بوی‍‍ژه از کسانی که با حمایت های بی شائبه و خالصانه خویش اینجانب را در مراحل مختلف این دوره از انتخابات خصوصا در ستادهای انتخاباتی یاری کردند قدردانی می نمایم.

لازم می دانم از حضرت آیت الله نمازی نماینده محترم مقام معظم رهبری و امام جمعه کاشان که با خطبه های روشنگر خویش و طرح فقه انتخاباتی نامزدها مردم را راهنمایی فرمودند تقدیر و تشکر نمایم و نیز از امام جمعه محترم آران و بیدگل و سایر ائمه محترم جمعه و جماعات و روحانیت معظم که مردم را به شرکت گسترده و آگاهانه در انتخابات دعوت و تشویق نمودند تشکر و قدردانی نمایم.

همچنین از نامزدهای انتخاباتی و تمام کسانی که در ستادها به فعالیت پرداخته و با رعایت تقوی و اخلاق صحیح انتخاباتی و بدور از تخلف و تخریب به  معرفی نامزد مورد نظر خود پرداخته و بر شور و رونق انتخابات افزودند سپاسگزارم.

از مقامات و عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات  و نیز از نیروهای انتظامی و امنیتی،‌ سپاه و بسیج که در حفظ امنیت حوزه های انتخاباتی تلاش موفقی داشتند تشکر می نمایم.

در این انتخابات هر کس برای رضای خدا وارد عرصه میدان شد پیروز گردید و کسانی بیش از همه خسارت دیدند که آخرت خویش را فدای دنیای دیگران کردند و در تخریب سایر نامزدها حدود الهی را پشت سر گذاشتند.

گزارشات واصله از بروز تخلفاتی به نفع جناب آقای منصوری حکایت دارد که در حال پیگیری آن از مجاری قانونی هستیم تا توسط مراجع ذی صلاح رسیدگی و صحت یا سقم آن مشخص گردد و طبیعتا تسلیم نظر مراجع ذی صلاح بوده و در صورت تایید نهایی نتیجه بررسی به نوبه خویش به نامزد پیروز تبریک خواهم گفت.

برای همگان آرزوی سلامت و توفیق روز افزون از جانب خداوند متعال را خواستارم.

محمد حسن قدیری ابیانه

13/12/1390

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها