کد خبر: ۴۳۲۴۸
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۱۵ اسفند ۱۳۹۰

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس "توانا" دیدار تیم‌های فوتسال شهید منصوری قرچک و صبای قم در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر که قرار بود از ساعت 16 آغاز شود با 10 دقیقه تأخیر شروع شد و با برتری 3 بر صفر منصوری خاتمه یافت.

* سالن 3 هزار نفری هفتم تیر قرچک مملو از جمعیت شده بود و برخی از تماشاگران جایی برای نشستن نداشتند و مجبور بودند یا روی پله‌ها بنشیند و یا بازی را ایستاده تماشا کنند.

* تماشاگران قرچکی با توجه به خوشحالی حسین شمس در هفته گذشته پس از پیروزی 5 بر 2 گیتی پسند برابر منصوری چندین بار با طعنه نسبت به حرکت مدیر فنی تیم فوتسال گیتی پسند واکنش نشان دادند. آنها همچنین پلاکاردی در سالن آورده بودند و پس از اینکه نیروی انتظامی متوجه شد دستور به جمع‌آوری آن پلاکارد داد.

* در جریان بازی هواداران قرچکی نسبت به بازیکنان صبا معترض بودند و دلیل این اعتراض خود را بازی کردن صبا برای اصفهانی‌ها اعلام می‌کردند. همچنین هواداران، داور این مسابقه را در چندین صحنه با نام داور اصفهانی صدا می‌کردند.

* جوراندینو  مربی تیم ملی فوتسال ایران در سالن حضور داشت و از نزدیک بازی را تماشا می‌کرد.

* مجتبی نصیری‌نیا دروازه بان تیم فوتسال شهید منصوری در این دیدار واکنش‌های خوبی داشت که پس از چندین عملکرد خوب او هواداران لقب عقاب شهر قرچک را به او دادند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها