کد خبر: ۴۳۱۷۶۳
زمان انتشار: ۱۲:۰۲     ۱۳ مهر ۱۳۹۶
سخنگوی سازمان آتش نشانی از آتش سوزی گسترده در یک مجتمع پتروشیمی واقع در محدوده شورآباد خبرداد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان، سخنگوی سازمان آتش نشانی از آتش سوزی گسترده در یک مجتمع پتروشیمی واقع در محدوده شورآباد خبرداد.

سید جلال ملکی گفت: ساعت ۳ و ۳۲ بامداد امروز، آتش سوزی انبار مواد نفتی در یک مجتمع پتروشیمی واقع در شورآباد، شهرک مهدی آباد به نیرو‌های آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: در شرایطی که این محدوده جزو حوزه استحفاظی آتش نشانی تهران نیست، اما نیرو‌های ۵ ایستگاه آتش نشانی برای امداد رسانی راهی محل حادثه شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به وضعیت محل حادثه اظهارکرد: حریق در یک سوله ۸۰۰ متری که در یک مجتمع پتروشیمی به وسعت ۱۲ هزار متر مربع واقع شده بود رخ داده و به دلیل وجود موادی از قبیل: تینر در این سوله، عملیات آتش نشان‌ها بسیار دشوار بود.

ملکی خاطرنشان کرد: سقف سوله به طور کامل ریخته بود و آتش نشان‌ها از چند طرف کار خود را برای خاموش کردن حریق آغاز کردند.

وی از مصدومیت یک آتش نشان در این حادثه خبرداد و اظهارکرد: در این حادثه شاهد خسارت‌های مالی بسیار زیادی بودیم و یک آتش نشان نیز از ناحیه پا دچار مصدومیت شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی از اتمام عملیات آتش نشان‌ها خبرداد و گفت: آتش نشان‌ها ساعت ۵ و ۴۱ عملیات خود را به اتمام رسانده و برای بررسی بیشتر، محل را تحویل آتش نشان‌های محدوده شورآباد دادند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها