کد خبر: ۴۲۹۱۳
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۰۶ اسفند ۱۳۹۰
حرف‌های مجیدی طی روزهای اخیر به شدت سبب ناراحتی مسئولان باشگاه استقلال به خصوص علی فتح الله زاده شده تا جایی که برخی معتقدند اساساً فرهاد دوست نداشته استقلال جامی بگیرد.
سایت گل، فرهاد مجیدی از وقتی از استقلال جدا شده است در مصاحبه هایی گفته که به زودی برخی حقایق را در مورد استقلال افشا خواهد کرد.
این مسأله وقتی نمود عینی پیدا کرد که برخی رسانه‌ها اعلام کردند کاپیتان سابق استقلال به خاطر پول یا خط گیری از سوی برخی مشاورانش در جهت ضربه زدن به باشگاه استقلال از این تیم جدا شده است! این حرف و حدیث‌ها سبب شده تا مجیدی هر از گاهی از طریق دوستشانش این موضوع را به رسانه ها منتقل کند که به زودی حقایق زیادی درباره استقلال افشا خواهد کرد.
حرف‌های مجیدی طی روزهای اخیر به شدت سبب ناراحتی مسئولان باشگاه استقلال به خصوص علی فتح الله زاده شده تا جایی که برخی معتقدند اساساً فرهاد دوست نداشته استقلال جامی بگیرد چرا که اگر جز این بود این تیم را رها نمی‌کرد و میانه‌های فصل نمی‌رفت. به هر شکل حرف های کاپیتان سابق و ادعایش در افشاگری، مسئولان باشگاه استقلال را تحریک کرده تا آنها نیز حرف‌هایی درباره مجیدی بزنند.
یکی از مسئولان باشگاه استقلال که نمی‌خواهد نامش فاش شود در این خصوص گفته اگر مجیدی پای حرفش بایستد و به قول خودش افشاگری کند این باشگاه نیز حرف‌هایی درباره فرهاد مجیدی خواهد زد که برای این بازیکن گران تمام خواهد شد. شاید در این افشاگری نام عامل جدایی فرهاد مجیدی از استقلال نیز رسانه‌ای شود. همه چیز به روزهای آینده بستگی دارد. البته در این میان پرویز مظلومی بیشتر نقش حامی مجیدی را دارد و نمی خواهد رابطه کاپیتان سابق با باشگاه استقلال خراب شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها