کد خبر: ۴۲۸۶۱۸
زمان انتشار: ۲۱:۵۱     ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
مدیریت امور روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بانک آینده اعلام کرد: برای تسهیل امور سپرده‌گذاران عزیز، نمایندگان مطلع بانک آینده در کلیه شعب تعاونی اعتبار افضل توس، به طور تمام وقت حضور یافته و پاسخ‌گوی سئوالات، ابهامات و دریافت نظرات سپرده‌گذاران محترم خواهند بود.
به گزارش پایگاه 598 ، مدیریت امور روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بانک آینده به اطلاع سپرده‌گذاران محترم تعاونی اعتبار افضل توس (در حال تصفیه) می‌رساند؛ براساس ابلاغ بانک محترم مرکزی ج.ا.ایران و مصوبه مورخ 17/05/1396 شورای محترم پول و اعتبار، مدیریت دارایی‌ها و بدهی‌های تعاونی پیش‌گفته، به بانک آینده واگذار شده است.

در این راستا، اطلاعات و مستندات اولیه جمع‌آوری شده و پس از هماهنگی‌های لازم با بانک محترم مرکزی ج.ا.ایران و مرجع محترم قضائی، امر انتقال سپرده‌های سپرده‌گذاران، طبق برنامه زمان‌بندی، انجام خواهد شد. برنامه زمان‌بندی، وفق هماهنگی‌های مذکور، در اسرع وقت اعلام می گردد.



برای تسهیل امور سپرده‌گذاران عزیز، نمایندگان مطلع بانک آینده در کلیه شعب تعاونی اعتبار افضل توس، به طور تمام وقت حضور یافته و پاسخ‌گوی سئوالات، ابهامات و دریافت نظرات سپرده‌گذاران محترم خواهند بود.

ضمناً، مرکز ارتباط بانک آینده به شماره تماس 27663200-021 در تمام مدت شبانه روز، پاسخ‌گوی سپرده‌گذاران گرامی تعاونی اعتبار افضل توس می‌باشد.

     در خاتمه، از سپرده‌گذاران تعاونی اعتبار افضل توس (در حال تصفیه)، تقاضا دارد؛ با صبر و شکیبائی، خدمتگزاران خود در بانک آینده را برای انجام این مسئولیت مهم یاری نمایند.
                
                                                            


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها