به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، رضا صدیق معاون برنامه ریزی و سرمایه های
انسانی این بانک با اشاره به اینکه رفتار و برخورد کارکنان بانک تاثیر
بسزایی در جلب رضایت مشتریان و ارتقای جایگاه سازمان دارد، از برنامه های
گسترده آموزشی کارکنان بمنظور بهبود رفتار و ارتقای دانش شغلی آنان خبر داد
و گفت: اداره کل آموزش بانک صادرات ایران با عنایت به رسالت خود مبنی بر
آموزش و بهسازی دانش شغلی کارکنان، ایجاد شایستگی و توانمندسازی لازم در
همه مشاغل درون سازمانی، احراز شرایط انتصاب و ارتقاء کارکنان می کوشد تا
سهمی قابل توجه در تحقق اهداف سازمانی داشته و در این راستا طی سال ١٣٩٥ و
پس از تکمیل پروژه طرح نیاز سنجی جدید آموزشی، نسبت به انجام برنامه ریزی
های لازم برای ارائه آموزش های مورد نیاز شغل کارکنان خود در سراسر کشور
اقدام کرده و این اقدامات شامل؛ برگزاری تعداد ٢٩٦٢ دوره آموزشی(در سطح
شبکه)، ٣٦ عنوان پکیج تخصصی و ٤١ عنوان دوره تخصصی برای تعداد ١١٠٥ نفر از
واجدین شرایط، توسط اساتید مجرب داخل و خارج بانک در قالب آموزش ضمن خدمت
برای کارکنان بوده و مطابق اهداف تعیین شده سال ٩٥ آن اداره کل، سرانه ٤٠
ساعت آموزش برای هر یک از کارکنان محقق شده است.
وی ضمن قدردانی از
مسولان و کارکنان آموزشی بانک، ادامه داد:واحدهای آموزشی بانک ضمن برگزاری
مرحله نخست آزمون المپیاد بانکی برای ٣٢٨٣ نفر از داوطلبان سطح شبکه، در
راستای شایستهسالاری و برقراری عدالت سازمانی؛ آزمون شایسته گزینی و
جانشین پروری ویژه واحدهای صف برای تعداد ٨٦٥٤ نفر را نیز برگزار کرده است.
معاون
مدیرعامل بانک افزود: در سال مذکور دوره های تخصصی ارزی ویژه مدیران شعب
استان ها و مناطق تهران برای ٣ گروه آموزشی و ٣ همایش ویژه مدیران جهت
توسعه و به روزرسانی اندوخته های ذهنی آن ها اجرا شده است.
وی یادآور
شد: آموزش ٩٤٥٨ نفر در سطح شبکه نیز بصورت مجازی و در بستر اینترانت انجام
شده و در سال ١٣٩٦ نیز بر اساس نقشه راه ابلاغی، آموزش ضمن خدمت با جدیت و
برنامه ریزی مضاعف ادامه خواهد داشت.