کد خبر: ۴۲۸۲۹
زمان انتشار: ۱۱:۴۹     ۰۵ اسفند ۱۳۹۰

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی شامگاه پنجشنبه در دیدار با جامعه قرآنی استان زنجان، اظهار داشت: زندگی و انس با قرآن کریم خیر و کمال است، که موجب رشد روح انسان می‌شود.

وی با بیان اینکه امام علی (ع) بزرگترین پیشوای مسلمانان جهان است، افزود: امام علی (ع) نسخه منحصر به فردی بود که نظیر او در شرق و غرب عالم دیده نشده است.

امام جمعه زنجان یکی از برکات نظام را تمسک به قرآن کریم عنوان کرد و یادآور شد: گر چه فعالیت‌های قرآنی به نحو مطلوبی در کشور انجام شده است، اما هنوز این فعالیت‌ها مورد رضایت مقام معظم رهبری نیست.

وی با اشاره به اینکه باید فضای جامعه را به عطر قرآن معطر کرد، یادآور شد: باید به فعالیت‌های قرآنی بیش از گذشته تاکید شود.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه مجید شهریاری از فرزندان زنجان است که قلب راکتور تهران با اندیشه او به کار افتاد، تصریح کرد: از این استعدادها در استان زنجان بسیار است که جامعه قرآنی از جمله این استعدادها محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در زمانی که بر اساس فتنه‌های روزگاران ابرهای تیره و تار بر جامعه حاکم شدند باید به قرآن پناه برد، افزود: رمز عظمت دیروز مسلمانان این بود که طی نیم قرن نیمی از کره خاکی را زیر پرچم لا الله الا الله و اشهد ان محمد رسول الله بردند.

امام جمعه زنجان با اشاره به خیزش‌های صورت گرفته در منطقه تصریح کرد: بازگشت به قرآن موجب نابودی چهار دیکتاتور منطقه شده است.

وی با بیان اینکه با همین روش فرعون‌های دیگر منطقه به لرزه افتاده‌اند، یادآور شد: تمسک به قرآن کریم زندگی انسان را رونق بخشیده و موجب سعادت او می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها