کد خبر: ۴۲۸۲۸
زمان انتشار: ۱۱:۴۷     ۰۵ اسفند ۱۳۹۰
مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران گفت: جریان دوم خرداد در سه لایه مختلف وارد گود انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، عباس سلیمی‏نمین عصر امروز در همایش "حضور حداکثری در انتخابات نهم" که با حضور مدیرکل سیاسی وزارت کشور و فرماندار شهرستان دماوند به همت جهاد کشاورزی دماوند برگزار شد، اظهار کرد: لایه نخست جریان دوم خرداد با ارائه لیست نفرات و با تابلویی مشخص در انتخابات حضور دارند.

وی ادامه داد: این جریان تحت عناوینی نظیر فراکسیون اقلیت در مجلس، خانه کارگر و ... به صحنه انتخابات آتی وارد شده‌اند.

سلیمی‏نمین با اشاره به دیگر لایه‏های جریان دوم خرداد خاطرنشان کرد: دیگر لایه دوم خردادی حاضر در این انتخابات، در قالب افرادی با این گرایش اما بدون تابلو و لیست در انتخابات مشارکت دارند.

مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران ادامه داد: لایه سوم از جریان دوم خرداد نیز موضوع تحریم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را دنبال می‏کنند.

وی اضافه کرد: این لایه قصد دارد خود را گران فروخته و اعلام کند که به عنوان مثال اگر ما در مسائل سیاسی مشارکت نکنیم، جامعه دچار مشکل شده و مباحث کشور از روند جاری باز می‏ماند.

سلیمی‏نمین از همکاری و تقویت متقابل این سه لایه جریان دوم خرداد در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: هیچ‏یک از این سه لایه یکدیگر را تخریب نمی‏کنند؛ بلکه با یکدیگر مشارکت دارند.

مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران با تاکید بر لزوم جریان‏شناسی در عرصه انتخابات گفت: مردم باید جدای از افراد و اشخاص، جریانات سیاسی روز کشور در انتخابات را نیز بشناسند.

سلیمی‏نمین تصریح کرد: ممکن است فردی امروز دارای صلاحیت‏های لازم باشد؛ اما از آنجایی که وی با برخی جریانات پیوند خورده، تفکر همین جریانات می‏تواند بر این شخص تاثیرگذار باشد.

مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران اضافه کرد: از آنجایی که پیوند با جریانات مختلف می‏تواند آینده تصمیم‏گیری‏های افراد را دست‏خوش تاثیر کند، باید از امروز مباحثی از این دست را به دقت مورد ارزیابی قرار داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها