کد خبر: ۴۲۸۱۱
زمان انتشار: ۱۱:۳۶     ۰۵ اسفند ۱۳۹۰

علی‏رضا قاسمی‏فرزاد امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران در این زمینه اظهار کرد: در حوزه انتخابیه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه، تعداد 137 شعبه اخذ رای برای انتخابات پیش‏بینی شده است.

وی تصریح کرد: از این تعداد، 64 شعبه اخذ رای در دماوند، 29 شعبه در رودهن، 34 شعبه در فیروزکوه و 10 شعبه در بخش ارجمند آرای مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را جمع‏آوری می‏کنند.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به طور مستمر اطلاعیه‏های ستاد انتخابات شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه صادر می‏شود، خواستار توجه به این اطلاعیه‏ها شد.

قاسمی‏فرزاد ادامه داد: تبلیغات انتخاباتی در شهرهای زیرپوشش این حوزه انتخابیه از روز پنجشنبه، چهارم اسفند ماه آغاز شده است و تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه یعنی 24 ساعت قبل از آغاز اخذ رأی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ستاد انتخابات حوزه انتخابیه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه، اسامی نامزدهای نمایندگی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه را نیز اعلام کرده است، خواستار بررسی سوابق و صلاحیت نامزدها از سوی مردم در یک هفته آینده شد.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در اجرای ماده 36 آیین‏نامه اجرایی و قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبصره‏های ذیل آن، اسامی و مشخصات نامزدهای انتخاباتی این حوزه انتخابیه اعلام شده است و مردم باید در مدت باقیمانده تا روز رای‏گیری صلاحیت این نامزدها را برای خود احراز کنند و به فرد اصلح رای دهند.

به گزارش فارس؛ انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوازدهم اسفند ماه برگزار می‏شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها