کد خبر: ۴۲۷۹۰
زمان انتشار: ۰۱:۲۵     ۰۵ اسفند ۱۳۹۰
جام نیوز، به اعتقاد برخی مسئولان باشگاه استقلال، فرهاد مجیدی از وقتی جدا شده سعی می‌کند از طریق دوستان خود خوراک دست رسانه‌ها بدهد و علیه تیم سابق خود جو مخربی به راه بیندازد.
این مسأله وقتی نمود عینی پیدا کرد که برخی رسانه‌ها اعلام کردند کاپیتان سابق استقلال به خاطر پول یا خط‌گیری از سوی برخی مشاورانش در جهت ضربه زدن به باشگاه استقلال از این تیم جدا شده! این حرف و حدیث‌ها سبب شده تا مجیدی هر از گاهی از طریق دوستش صحبت هایی علیه استقلال مطرح کند. وی در لابه‌لای حرف‌هایی که این روزها درباره باشگاه سابقش می‌زند گفته بود: «به زودی حقایق زیادی درباره استقلال می‌گویم یا افشا می‌کنم!» مجیدی حتی زمان این افشاگری را هم بعد از قهرمانی استقلال در جام حذفی اعلام کرده بود.
حرف‌های مجیدی طی روزهای اخیر به شدت سبب ناراحتی مسوولان باشگاه استقلال شده تا جایی که یکی از مسئولان استقلال این تهدید را با تهدید دیگری پاسخ داده است.
وی که نمی‌خواهد نامش فاش شود در این خصوص گفته اگر مجیدی پای حرفش بایستد و به قول خودش افشاگری کند این باشگاه نیز حرف‌هایی درباره فرهاد مجیدی خواهد زد که برای این بازیکن گران تمام خواهد شد.
یکی از پاسخ های وی به افشاگری فرهاد مجیدی این است که «اساساً فرهاد دوست نداشته استقلال جامی بگیرد چرا که اگر جز این بود این تیم را رها نمی‌کرد و میانه‌های فصل نمی‌رفت.»
به هر شکل حاشیه‌سازی‌های مجیدی و ادعایش در افشاگری، مسئولان باشگاه استقلال را تحریک کرده تا آنها نیز حرف‌هایی درباره مجیدی بزنند. شاید در این افشاگری نام عامل جدایی فرهاد مجیدی از استقلال نیز رسانه‌ای شود. همه چیز به روزهای آینده بستگی دارد. باید منتظر ماند...
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها