کد خبر: ۴۲۷۲۲
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۰۴ اسفند ۱۳۹۰

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل قاسم محمدی پیش از ظهر امروز در نشست 2 هزار نفری حامیان خود در اردبیل اظهار داشت: اگر نماینده مردم در نظام اسلامی فریاد مبارزه با فقر و فساد و تبعیض، باندبازی‌ها و پارتی‌بازی‌ها و خویشاوندسالاری و قوم‌گرایی را سرندهد و یا بخواهد در برابر آنها موضع سکوت اختیار کند به یقین سقوط خواهد کرد.

وی با برشمردن ویژگی‌های زندگانی حضرت علی (ع) و ضرورت الگوگیری از آن حضرت در شیوه اداره زندگی و اجتماعی خاطرنشان کرد: ما با توسل و مدد جستن از امام مظلومان درصدد حرکت به سمت جامعه‌ای ایده‌آل و آرمانی هستیم و روز به روز نیز تجلی این منشور واقعی را نظاره‌گر خواهیم بود.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل را ذخیره‌گاه اندیشمندان، بزرگان و مفاخر حوزه فرهنگ و معارف اسلامی و عاشورایی توصیف کرد و افزود: خانواده‌هایی چون موذن‌زاده‌ها در توسعه فرهنگ عاشورایی و مکتب حسینی با صدا و قلب طاهر و نفس پاک خود تاثیرگذار حرکت کرده‌اند و با خلق زیباترین آثار در این حوزه عشق و دلدادگی به ساحت امام حسین(ع) را سبب‌ساز شده‌اند.

محمدی در ادامه سخنان خود حرکت ملت ایران را در مسیر توحید و اثبات حقانیت اسلام یک افتخار عظیم در عصر معاصر برشمرد و بیان داشت: انسان‌‌های عاشق در مسیر مبارزه با ظلم و تعدی و اجحاف در حق یتیمان و مستضعفان حرکتی تاثیرگذار داشته‌اند که امروز ماحصل این حرکت و الگوگیری را در ترویج و نهادینه شدن فرهنگ علوی و حسینی شاهد هستیم.

وی گفت: ما با رمز یا فاطمه‌الزهرا و علی‌ابن ابیطالب برای خدمتگزاری بیشتر به مردم علوی و حسینی این دیار تبلیغات خود را در یک فضای رقابتی سالم و برادرانه آغاز کردیم و انتظار داریم با حضور آگاهانه مردم در 12 اسفند یک برگ زرین تاریخی دیگر بر اوراق عظیم این سرزمین افزوده شود.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس هشتم ادامه داد: ما با توکل و توسل به اندیشه پاک، ولایی و اثبات حقانیت نظام و اعتقاد راسخ به وحدت و خدمت‌رسانی بیشتر به مردم قدم در این عرصه می‌گذاریم.

محمدی با بیان اینکه در جایگاه قانونگذاری در مجلس نظارت بر دولت و عملکرد دیگر مجموعه‌های اجرایی شاخص و ممتاز به نظر می‌رسد تصریح کرد: این حرکت باید با تکیه بر آرمان‌های الهی، نور ایمان، تکیه بر قرآن و تاکید مکرر بر خون شهدا و آرمان این ملت تحقق یابد تا رکن رکین جامعه اسلامی و ایرانی عظمت و سربلندی خود را روزافزون شاهد باشد.

وی افتخار ایرانیان را تکیه بر قرآن کریم و نهج‌البلاغه و بهره‌گیری از کلام بزرگان در سردرب سازمان ملل به عنوان مانیفست باقی و آسمانی دانست و اضافه کرد: برای اعتلای این کشور و نظام نماینده‌ای را باید راهی مجلس کنیم که شان ملت علوی و حسینی را محافظت کرده و آن را به دینار و درهمی نفروشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این استاد دانشگاه‌های اردبیل با قدردانی از حضور پرشور جوانان به عنوان نسل آینده‌ساز کشور در ستادهای تبلیغاتی بیان کرد: ما این ستاد را تبلیغاتی نمی‌دانیم بلکه دانشگاه الزهرا، امام حسین و دانشگاه علم و ادب و معرفت و خدمت‌رسانی به فقرا و پابرهنگان می‌دانیم و معتقدیم از دل چنین برنامه‌هایی برنامه توسعه و حرکت این استان شکل می‌گیرد.

محمدی در ادامه سخنان خود بار دیگر از صدا و سیما به خاطر سانسور برخی از مطالب نماینده مردم و اجازه ندادن در گفت‌وگو با مردم به شکل روان و حقیقی انتقاد کرد و اظهار داشت: صدا و سیما نه تنها عملکرد نمایندگان را بلکه فعالیت مداح اهل بیت سلیم موذن‌زاده را نیز سانسور می‌کند و به جای ساخت برنامه‌های فاخر تنها درصدد درآمدزایی از طریق آگهی بارزگانی و تبلیغ اشی‌مشی، چی‌توز و پفک نمکی است.

وی بیان داشت: ما وظیفه داریم با ساخت و تولید برنامه‌های فاخر بزرگان و سرمایه‌های ارزشمند این استان را معرفی کنیم ولی متاسفانه جای معرفی و تبلیغ بزرگان و نخبگان ما در رسانه ملی خالی است.

کاندیدای مجلس نهم علت این امر را نوعی خودبینی و خود بزرگ‌بینی و حصار تنگ فقرگرایی در صدا و سیما توصیف کرد و افزود: ما تمام سرمایه‌های خود را به حراج می‌گذاریم و گاه جوانان را قلع و قمع می‌کنیم در حالی که باید از اندیشه پاک آنها در ساختن ایران آباد و آزاد استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این همایش 2 هزار نفری سلیم موذن‌زاده مداح و افتخار استان اردبیل و کشور در نعت و منقبت حضرت علی(ع) و ائمه اطهار مداحی و شعرخوانی کرده و به حال و هوای این مراسم که جوانان نیز حاضر بودند صفای ویژه‌ای بخشید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها