کد خبر: ۴۲۷۲۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۰۴ اسفند ۱۳۹۰
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: آینده ایران اسلامی در گروی انتخاب صحیح مردم در 12 اسفند ماه است.

آیت‌الله علی‌‌اکبر قره‌باغی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان اینکه چند روز بیشتر به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی نمانده است، اظهار داشت: برای اینکه آینده کشورمان در حوزه‌های مختلف اعم از عمران، فرهنگ و ... را به بهترین شکل ممکن بسازیم و به عزت و اقتدار ایران اسلامی نه‌تنها در منطقه بلکه سطح جهان افزوده شود باید مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی به افرادی که از هر نظر برجسته و برگزیده هستند رای دهند چرا که سرنوشت کشورمان به مدت چهار سال به دست نمایندگان مردم در مجلس رقم خواهد خورد.

وی با بیان اینکه کشورمان هم اکنون در اوج اقتدار و عزت قرار گرفته است گفت: برای اینکه جایگاه فعلی کشور در سطح جهان حفظ کنیم همچنین رتبه کشورمان را در همه زمینه‌ها ارتقا بخشیم باید در انتخاب مسئولان و متولیان امور دقت شود تا افرادی که کاردان، متخصص و توانمند هستند به نمایندگی از ملت در مجلس حضور پیدا کنند و به دنبال آن مجلس مقتدر و باصلابت برای پیشبرد امور مختلف شکل‌ بگیرد.

این مسئول با بیان اینکه هم‌اکنون کشورمان در کانون توجه‌ها قرار گرفته است ادامه داد: چندی پیش ملت سی‌و‌سومین سالگرد پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی را جشن گرفتند و در 22 بهمن ماه برای تجدید بیعت با امام خمینی (ره)، شهدای انقلاب و اعلام وفاداری به مقام معظم رهبری در راهپیمایی شرکت کردند.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون نیز همان ملت در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار گرفته‌اند پس سران کشورهای غربی و کشورهای ستم‌دیده جهان، تحول‌ها و رویدادهای کشورمان را به طور کامل رصد می‌کنند بنابراین می‌طلبد با هوشیاری و دقت نظر بیشتری در صحنه‌های ملی حاضر شویم.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری حرکت‌های بیداری را در کشورهای مختلف دنیا الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی نه‌تنها در داخل ایران با صلابت و اقتداری مضاعف استقرار دارد بلکه به قلب‌ها و ذهن‌های مسلمانان سراسر جهان به طور گسترده نفوذ کرده است و امروز ملل سراسر جهان برای نجات یافتن از زیر سلطه حکومت‌های خودکامه همت می‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها