کد خبر: ۴۲۶۸۱۸
زمان انتشار: ۰۹:۳۶     ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
​زراعتی مدیرعامل بانک صادرات ایران به برنامه استراتژیک تدوین شده این بانک برای همگامی با بانکداری بین الملل و تبدیل شدن به برترین بانک کشور خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران،زراعتی مدیر عامل این بانک در بازدید از شعب استان گیلان شامل؛ رضوانشهر، لشت نشاء، دستک، چاف و بندرکیاشهر، با اشاره به اینکه بانک صادرات ایران بصورت هدفمند تلاش نموده است با شناسایی و اجرای استانداردهای بین المللی و حرفه ای در صنعت بانکداری به الگویی برجسته در بازار رقابتی بین بانکی تبدیل شود، افزود: البته از نظر شاخصهای موجود، هنوز تا هدفگذاریهای انجام شده فاصله زیادی داریم اما اطمینان داریم که مسیر حرکت بانک صادرات ایران کاملا مثبت و امیدوار کننده است.

وی ادامه داد: برنامه استراتژیک در بانک توسط متخصصان و کارکنان با تجربه تدوین و بزودی تحولات بزرگی را در سطح سازمان از نظرکیفیت خدمات، تنوع محصولات و شیوه های ارائه سرویسهای بانکی به مشتریان شاهد خواهیم بود.

مدیرعامل افزود: استاندارد سازی عملکردها، چابک سازی سازمان، ارائه خدمات به مشتریان متناسب با خواسته و انتظارات آنان و همچنین ارائه خدمات نوین مبتنی بر نرم افزار های تحت وب و گوشی های هوشمند از رئوس برنامه های استراتژیک بانک می باشند.

وی در این دیدارها با اشاره به لزوم همراهی کارکنان شعب اظهار داشت: تحقق اهداف بانک در گرو تلاش کارکنان صدیق و زحمتکش آن است و بر خود لازم می‌دانم که ضمن حضور در واحدهای صف به خصوص شعب دور از مرکز استان، از دغدغه‌ها و مسائل آن‌ها آگاه و از پیشنهادها و نظرهایشان در پیشبرد برنامه‌های بانک بهره‌مند شوم.

مدیرعامل بانک صادرات ایران مهمترین دارایی بانک را اعتماد مشتریان معرفی نمود و گفت: می بایست با ارائه خدمات با کیفیت و متنوع تلاش نمائیم به انتظارات مشتریان پاسخ داده و وفاداری آنان به بانک را افزایش دهیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها