کد خبر: ۴۲۶۶۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۰۴ اسفند ۱۳۹۰
فيلم هاي هشتمين جشنواره بين المللي فيلم 100 در پرديس سينمايي آزادي اكران مي شود.
به گزارش روابط عمومي جشنواره فيلم 100، چهارم اسفند ماه در روز نخست برگزاري جشنواره فيلم 100، پرديس سينمايي آزادي از ساعت 11 تا 23 در 6 سانس، فيلم هاي بخش مسابقه، بخش اكران، بخش بين الملل، بخش جهاد كشاورزي، بخش ويژه نگاه و بخش رهاورد دوره هفتم را روي پرده مي برد.
سينما شهر قصه، در مجموع 233 اثر منتخب براي حضور در بخش غير رقابتي و صرفاً براي اكران را نمايش مي دهد. پنج سانس اول اين سينما با عنوان اكران 1-2-3-4 و اكران 5 به نمايش آثار منتخب در بخش غير رقابتي جشنواره اختصاص دارد.
سينما شهر قصه در سانس اول 46 فيلم ، در سئانس دوم 47 فيلم، در سانس سوم 48 فيلم و در سانس چهارم و پنجم هر كدام 46 فيلم رسيده به بخش ملي دبيرخانه جشنواره را به نمايش مي گذارد.
همچنين در سانس آخر با عنوان «نگاه» 28 فيلم كوتاه از كارگردانان مطرح سينما را كه به مناسبت 100 سالگي سينما ساخته شده است را اكران مي كند.
سينما شهرفرنگ، در شش سانس، در مجموع 133 اثر منتخب براي حضور در بخش رقابت ملي جشنواره را روي پرده مي برد. در سانس اول و دوم هر كدام 45 فيلم و در سانس سوم 43 فيلم اكران مي شود، سئانس هاي چهار، پنج و شش به ترتيب تكرار فيلم هاي نمايش داده شده در سانس هاي قبلي است.
سينما شهرهنر، در شش سانس فيلم هاي بخش جهاد كشاورزي، بخش بين الملل و بخش رهاورد دوره هفتم 1 و 2 را اكران مي كند.
سينما شهرهنر در سانس اول 45 اثر منتخب با موضوع جهاد كشاوري، (اين فيلم ها به بخش مسابقه جشنواره نمي روند و صرفاً نمايش داده مي شوند) را روي پرده مي برد. در سانس دوم 51 اثر منتخب براي حضور در بخش رقابت بين الملل را نمايش مي دهد. و در سانس سوم 50 فيلم از بخش رهاورد هفتمين دوره جشنواره فيلم 100 را نمايش مي دهد.
علاقه منداني كه موفق به ديدن آثار نمايش داده شده در بخش جهاد كشاورزي و بخش بين الملل در سانس هاي اول و دوم نشدند، مي توانند در سانس چهارم و سانس پنجم به ترتيب تكرار فيلم هاي نمايش داده شده در اين بخش ها را تماشا كنند. همچنين سانس آخر اين سينما به نمايش 50 فيلم ديگر از رهاورد دوره هفتم اختصاص دارد.
سينما شهرهفتم ، برنامۀ اكران مشابه سينما «شهرقصه» دارد با اين تفاوت كه جدول اكران فيلم ها در اين سينما بر عكس اكران در «شهرقصه» برنامه ريزي شده است. تشابه در جدول اكران به منظور فراهم آوردن فرصت تماشاي تمامي فيلم هاي جشنواره براي علاقه مندان است.
سانس اول با عنوان «نگاه» 28 فيلم كوتاه از كارگردانان مطرح سينما كه به مناسبت 100 سالگي سينما ساخته شده است را اكران مي كند. همچنين درسانس دوم، سوم، چهارم و پنجم و ششم به ترتيب آثار نمايش داده شده در سانس هاي پنجم، چهار، سوم و دوم و اول سينما شهر قصه نمايش داده مي شود.
نخستين روز برگزاري هشتمين جشنواره بين المللي فيلم 100 به اكران آثار رسيده به دبيرخانه جشنواره اختصاص دارد و در دومين روز از برگزيدگان بخش هاي مختلف تقدير خواهد شد.
علاقه مندان براي كسب اطلاعات بيشتر از جدول اكران و اسامي فيلمسازان و نام فيلم هاي نمايش داده شده مي توانند مي توانند از سايت جشنواره به نشاني www.100fest.com ديدن كنند.
هشتمين جشنواره بين المللي فيلم هاي 100 ثانيه اي با شعار سينماي اخلاق به همت حوزه هنري استان تهران و با مشاركت اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران، جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران، راديو اينترنتي ايران صدا، شبكه سه سيما، شهرداري تهران، معاونت اجتماعي نيروي انتظامي، شبكهiFILM، شبكه جهاني جام جم و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي در 4 و 5 اسفند ماه سال جاري در تهران برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها