وی همچنین از راه اندازی گروه تلویزیونی خاتم در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این گروه متولی شناسایی نخبگان رسانه ای، برنامه ریزی و مدیریت تولیدات برنامه های تلویزیونی را برعهده دارد که بزودی با حمایت های فرماندهی قرارگاه، کار خود را آغاز خواهد کرد.
گودرزی همچنین به تولید 153 دقیقه تیزر و کلیپ در زمینه عرصه های مختلف فعالیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) اشاره کرد و گفت: برپایی نمایشگاه اقتدار سپاه در عرصه سازندگی و اطلاع رسانی آن در آذرماه سال گذشته یکی از اقدامات موثر قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) بود که توانست بخشی از تلاش و اقدامات را به نخبگان و روسا و مدیران کشوری و لشکری نشان دهد و امسال نیز طرح بازدید از پروژه هایی به مانند خط 7 مترو، پالایشگاه ستاره خلیج فارس و سامانه آب های غرب کشور در دستور کار قرارگاه قرار دارد.
وی به فعالیت مرکز رصد اخبار در شبکه های تلویزیونی، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و نشریات در این معاونت اشاره کرد و گفت: در سال گذشته بیش از 8 هزار خبر و گزارش درباره قرارگاه در رسانه های مکتوب منتشر شده است که از این تعداد تنها زیر دو درصد با گرایش منفی منتشر شده است که آن هم مربوط به رسانه های معاند و مخالف نظام می باشد.
گودرزی ادامه داد: دشمنان نظام و انقلاب و سپاه هر اقدام موثر نهادهای انقلابی در جامعه را بگونه ای منعکس می کنند که ذهنیت مردم را نسبت به این نهادهای اثرگذار منفی نمایند لذا به نظر می رسد برای مقابله با اینگونه اقدامات، باید از ظرفیت رسانه های داخلی بیش از پیش بهره گرفت.
شایان ذکر است، بیش از 90 نفر از مسئولان و مدیران روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) که در سطح گروه های تخصصی، موسسات و پروژه ها مشغول فعالیت هستند، در همایش و کارگاه تخصصی روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با شیوه خبرنویسی نوین، مراحل ساخت مستندسازی و شیوه عکاسی خبری آشنا شدند و در پایان این همایش و کارگاه نیز از برترین های روابط عمومی در سال 1395 با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل به عمل آمد.