کد خبر: ۴۲۶۲۳
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۰۴ اسفند ۱۳۹۰
عصر دوشنبه شایعه شد که وزارت ورزش در نامه‌ای محرمانه از مدیران صدا و سیما خواسته مانع دامن زدن به شایعات درباره انتخابات فدراسیون فوتبال شوند.
جهان ورزش، حسین جلالی دوشنبه شب روی خط تلفنی برنامه 90 آمده بود و قرار بود پشت پرده انتخابات فدراسیون دوومیدانی را افشا کند، که ناگهان تلفنش قطع شد. صدای بوق ممتد در استودیو پیچید. فردوسی پور چند ثانیه مبهوت مانده بود اما همکارانش که پشت صحنه ایستاده بودند به او فهماندند که ماجرا از چه قرار است. نیشخندی مرموز زد که نشان می داد چندان هم غافلگیر نشده است. و بعد جمله‌ای طعنه آمیز که تلفن "خودجوش" قطع شده است.
در ماه های اخیر فردوسی پور بارها از عبارت "خود جوش" استفاده کرده تا معنای مخالف آن را به بیننده‌اش منتقل کند. تاکید این بار او هم دقیقا با همین هدف بود. می خواست بگوید تلفن جلالی را قطع کردند.
با وجود تلاش برای پیشگیری از افشاگری حسین جلالی، فردوسی پور توضیح داد که قرار بوده از تلفن‌هایی حرف بزند که شب قبل از انتخابات به اعضای مجمع فدراسیون دوومیدانی شده و از آنها خواسته شده به نامزد مورد حمایت وزارت ورزش رای بدهند. چه بسا اگر جلالی روی خط می ماند به این صراحت نمی توانست افشاگری کند!
ماجرای قطع ارتباط منتقدان وزارت ورزش با برنامه 90، ساعت ها پیش از آن کلید خورد که این برنامه روی آنتن برود. عصر دوشنبه شایعه شد که وزارت ورزش در نامه‌ای محرمانه از مدیران صدا و سیما خواسته مانع دامن زدن به شایعات درباره انتخابات فدراسیون فوتبال شوند. گفته می شود در این نامه به نزدیک بودن زمان انتخابات فدراسیون فوتبال با انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره شده و تاکید شده نباید حساسیت کاذب ایجاد کرد.
شایعه ارسال این نامه به گوش عادل فردوسی پور هم رسیده بود، با این حال او در همان دقایق اول برنامه توضیح داد که اشاره ای خلاصه به انتخابات فدراسیون خواهد کرد و بررسی کامل این موضوع را می گذارد برای برنامه آینده. او همچنین توضیح داد که مهمان برنامه بعدی‌اش، علی کفاشیان، عزیزالله محمدی و احتمالا حسین قریب، سه نامزد ریاست فدراسیون فوتبال خواهند بود. قرار است آنها از برنامه‌هایشان دفاع کنند و شکلی مناظره گونه به 90 بدهند.
دوشنبه هفته آینده، نهم اسفند است؛ 6 روز پیش از انتخابات فدراسیون فوتبال و 3 روز مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی. آیا می توان باور کرد که همه چیز همان گونه پیش خواهد رفت که عادل فردوسی پور می خواهد؟ آیا برنامه 90 دوشنبه پخش خواهد شد؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها