کد خبر: ۴۲۶۰۶
زمان انتشار: ۱۲:۰۵     ۰۴ اسفند ۱۳۹۰

محسن یوسفى هافبک چپ پاى استقلال که در بازى مقابل پرسپولیس تعویض طلایى مظلومى لقب گرفت همچنین در دقایقى هم که براى تیمش به میدان رفته عملکرد بدى از خود نشان نداده است اما با تمام اینها بیشتر اوقات با صلاحدید کادر فنى نیمکت نشین شده است. گفت وگوى وى با «ابرارورزشى» را در زیر مى خوانید:
• شرایط جسمانى ات چطور است؟
- خدا را شکر شرایط خوبى دارم از امروز هم تمرینات آغاز مى شود تا براى دیدارهاى حساسى که در پیش داریم آمادگى لازم را کسب کنیم.
• از بازى با الاتفاق بگو. چقدر این برد روى بازیکنان تأثیر گذاشته است؟
- ۲ بازى پلى آفى که برنده آن بودیم براى استقلال بسیار خوب بود. هرچند که بازى با ذوب آهن با برد همراه بود اما باوجود شیرینى که داشت خیلى هم خوشایند نبود. در بازى با الاتفاق هم شخصیت تیممان بالا رفت هم با روحیه اى بالا به تعطیلات آمدیم. با این روحیه مضاعف خود را براى ۲،۳ ماه حساسى که در پیش داریم آماده خواهیم کرد.
• در دقایقى که به عنوان یار تعویضى به میدان آمدى و یا دقایقى را پا به توپ شدى، عملکرد نسبتاً خوبى را از خود به نمایش گذاشته اى، فکر مى کنى دلیل این نیمکت نشینى ات چیست؟
- این سؤال شما براى خود من هم بارها پیش آمده. فکر مى کنم هنوز به دلیل نتیجه اى که در داربى رقم خورد شرایط حضورم را تحت الشعاع قرار داده و این مسأله نمى تواند بى تأثیر باشد.
• این مسأله را از چشم مظلومى مى بینى؟
- چه بگویم، فکر نمى کنم چنین باشد و گله اى از ایشان ندارم. صلاحدید کادرفنى است و به آن احترام مى گذارم. امیدوارم با اتفاقاتى که افتاده شرایط بهترى در انتظارم باشد. من چندین ساله که در این تیم حضور دارم و دوست دارم بازى کنم نه اینکه نیمکت نشین باشم.
• اردوى خارجى تیمتان کنسل شد. اردوى دیگرى در پیش ندارید؟
- احتمالاً یک اردو در تهران برایمان درنظر گرفته اند.
• از نظر مالى باشگاه در چه وضعیتى به سر مى برد؟
- منتظر ضعفى که همیشه بوده همین مسایل مالى است. متأسفانه همچنان پابرجاست.
• برخى معتقدند که در گروه آسانى نسبت به پرسپولیس و سپاهان هستید، از این گروه آسان گذر خواهید کرد؟
- به عقیده من اصلاً این چنین نیست. مگر مى شود تیمى ضعیف باشد و به این رقابت ها راه پیدا کند. شاید اسم و رسم نداشته باشند اما دلیل بر ضعیف بودن آنها نیست. توقعات همیشه از تیم ما بالاست. ما خودمان هم توقع داریم که از گروه خود به مرحله بعدى برویم.
• در آخر هم صحبتى درخصوص هوادارانتان کن که در این بازى سنگ تمام گذاشتند و حتى پرسپولیسى ها هم به ورزشگاه آمدند؟
- واقعاً از آنها ممنونم. همیشه در موقعیت هایى که نیاز به حمایتشان بیش از پیش هست حتى در سرما هم تنها نگذاشته اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها