کد خبر: ۴۲۴۱۵
زمان انتشار: ۱۸:۴۸     ۰۳ اسفند ۱۳۹۰
در آغاز آخرین جلسه دادگاه مبارک یکی از روزنامه نگاران و وکلای مدافع دادگاه با هم درگیری شدند و اگر نیروهای امنیتی وارد عمل نمی‌شدند، کار آنها به زد و خورد کشیده می‌شد.
فارس، پایگاه خبری الفجر ضمن اعلام خبر آغاز محاکمه حسنی مبارک دیکتاتور مصر نوشت که سالن دادگاه شاهد اقدامات امنیتی بی سابقه ای بوده است که در جلسه اختتامیه محاکمه حسنی مبارک و همراهان وی ایجاد شده است.

در این نشست قرار است آخرین دفاعیات متهمان و اظهارات آنها شنیده شود، افسران زیادی از ارتش و نیروهای امنیتی نیز در صفوف جلویی دادگاه ایستاده اند، خبرنگاران سعی می کند تا آنها را به نشستن قانع کنند تا بتوانند تصاویر و اخبار دقیق تری را ارائه دهند، اما این خواسته به درگیری میان آنها و افسران منجر می شود.

از سویی دیگر درگیری لفظی نیز میان یکی از روزنامه نگاران با اعضای هیئت وکلای مدافع ایجاد شد که اگر نیروهای امنیتی وارد عمل نمی شدند، این درگیری لفظی به زد و خورد منجر می شد.

انتظار می رود امروز حکم نهایی درباره جنایات حسنی مبارک و همراهان وی از جمله وزیر کشور و دو فرزند مبارک در دادگاه اتخاذ شود، البته این احتمال نیز وجود دارد که نشست دیگری برای اعلام حکم درخواست شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها