کد خبر: ۴۲۴۰۸
زمان انتشار: ۱۸:۴۲     ۰۳ اسفند ۱۳۹۰

مقاله انتقادي هفته نامه اخير 9 دي با برخورد شديد قضايي مواجه شد.

به گزارش رجانيوز، در حالي‌كه محمد رضا نقدي نويسنده مقاله انتقادي روز دوشنبه به شعبه نهم بازپرسي دادسراي فرهنگ و رسانه احضار شده بود، شامگاه سه‌شنبه نيز سعيد ذاكري مسئول صفحه سياسي هفته‌نامه 9 دي در محل دفتر اين نشريه شبانه بازداشت شد.

اين برخورد قضايي كه گفته مي‌شود از ناحيه دادسراي ويژه روحانيت صورت گرفته است، در واكنش به مقاله‌اي است كه تحت عنوان "افت محبوبيت و هزينه كردن از رهبري" در صفحه سياسي شماره 42 نشريه "9 دي" به چاپ رسيده و در آن، انتقادهاي صريحي به برخي از مواضع اخير آقاي علي لاريجاني در رسانه‌ها ابراز شده بود.

گفتني است حجت‌الاسلام و المسلمين حميد رسايي نماينده صريح اللهجه مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي و كانديداي ليست جبهه پايداري انقلاب اسلامي از تهران، مديرمسئول و صاحب امتياز نشريه پر مخاطب "9 دي" است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
براي محمدرضا نقدي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۱ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۰
۷
۰
نقدي جان با مقاله ات دل رهبر انقلاب را شاد كردي ، اي فرزند شهيد جا پاي پدر شهيدت نهادي ، زماني كه پدر شهيدت در جبهه بودند ، نمي‌دانم مسئول محترم شعبه نهم بازپرسي كجا بود شايد در سرزمين مقدس انگلستان تلمذ مي‌كردند بدان و آگاه باش بدرستي كه حق همواره پيروز است ، مقاله ات را بارها خوانديم ، براي پدرت آرزوي علو درجات داريم كه از تبار نيكان فرزندي چون شما تحويل جامعه داد و غصه از غربت حضرت آقا خامنه اي عزيز داريم ،در اين وانفسايي كه هر بي سروپايي دم از ولايت مداري مي‌زند و وحدت را بي‌بصيرتي و خفقان در فتنه را مدالي كردند بر گردنشان و لفظهاي تازه به دوران رسيده را به رقباي خود نهاده‌اند و بر سابقه پر از غرور و رياست هاي كذايي خودشان فخر فروشي مي‌كنند در حالي كه در صدر اسلام صلحه ها و زبيرها بيش از نامبرده خدمات به پيامبر داشتند ، وظيفه ما پايداري است ، پايداري بر راه پدر محمد رضاي عزيز ، نقدي جان بدان هرگز نخواهيم گذاشت خون پدرت را كساني كه بوي جبهه به مشامشان نرسيده تصاحب به خويش كنند.
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۴ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۰
۷
۰
انشا الله برخورد با نشریه بخاطر منافع خانوادگی نباشد !؟
پاسخ
محسن.ر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۶ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۰
۶
۰
خداااااااااااااااااااااااا
بابا حتی تحمل یه نظر مخالفم ندارند . خودشون ان تا رسانه دارن هرچی دوستم دارن میگن ولی تحمل یه انتقاد هم ندارن.عدالت رسانه ای فقط یه ادعاس
پاسخ
زور
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۷ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۰
۳
۰
زور داره گردنش کلفته زرو میگه توهم زورت رو زیاد کن خواستی زور بگو نخواستی نگو
پاسخ
یارو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۹ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۰
۴
۰
ازادی بیانشون هم دیدم
من رای میدم ولی به اینها نههههههههههههههههه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها