کد خبر: ۴۲۳۱۷
زمان انتشار: ۱۲:۱۰     ۰۳ اسفند ۱۳۹۰
حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن زاده امام جمعه موقت اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که در تبلیغات انتخاباتی باید از دستورات دین مقدس اسلام پیروی کرد اظهار داشت: نامزدها و طرفدارانشان در هیچ شرایطی نباید جهت کسب رأی مردم به تخریب دیگر نامزدها بپردازند.

وی همچنین خطاب به نامزدهای انتخاباتی گفت: نمایندگان مسؤولیتی در قبال انجام کار های اجرایی ندارند؛ از این رو از دادن وعده های اجرایی پرهیز کنند.

استاد حوزه و دانشگاه رعایت اخلاق و موازین شرعی در تبلیغات انتخابات از سوی کاندیداها را تضمین کننده سلامت انتخابات دانست و افزود: اگر انتخابات بر مبنای مسائل مادی و مالی نباشد و دخالت کانون های قدرت در این عرصه از بین رود انتخاباتی سالم و باشکوهی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده رعایت اخلاق از سوی کاندیداها را از عوامل حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات دانست و عنوان کرد: حضور پرشور مردم در کنار انتخاباتی سالم، وجهه ایران در عرصه بین المللی را دو چندان و محبوب تر از گذشته می کند.

اختلاف و تفرقه خوراکی برای رسانه های غربی است

امام جمعه موقت اهواز اختلاف و تفرقه در کشور را خوراکی برای رسانه های غربی دانست و ابراز داشت: اگر سیاه نمایی و بداخلاقی در انتخابات پدیدار شود نتیجه ای جز شادی دشمنان نظام را به دنبال نخواهد داشت.

وی با بیان این که حضور مردم در انتخابات ناامیدی دشمنان را به دنبال دارد، گفت: اگر مردم مشارکت بیشتری در انتخابات داشته باشند به یقین در پویایی و تداوم انقلاب اسلامی تأثیرگذار است.

رسانه ها نقش بسزایی در انتخاب فرد اصلح دارند

استاد حوزه و دانشگاه به موارد فقهی شرکت در انتخابات اشاره کرد و افزود: حضور مردم در صحنه از لحاظ شرعی بالاتر از واجب کفایی است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده در ادامه تصریح کرد: حضور نامزدهای متخصص در هر منطقه ضروری است و با توجه به نیازهای گوناگون این حضور را باید پاسخ داد.

وی با اشاره به نقش تأثیرگذار رسانه ها در انتخاب نامزد تأکید کرد: رسانه ها و مطبوعات شاخصه ها و مشی فکری جریان های انحرافی و ضد انقلابی را شناسایی کرده و به مردم معرفی، تا خود مردم با توجه به معیارهای مد نظرشان کاندیدای مدنظر خود را انتخاب کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها