کد خبر: ۴۲۳۱۴۸
زمان انتشار: ۱۳:۲۰     ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
قاصد اشرفی رئیس انجمن سینماداران گفت: برای اقبال بیشتر مخاطبان از طرح ویژه ماه مبارک رمضان باید رسانه ملی باکس بیشتری به تبلیغات فیلم‌ها ارائه دهدو به کمک سینما بیاید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، محمد قاصد اشرفی رئیس انجمن سینماداران درباره طرح ویژه ماه مبارک رمضان و اجرای آن در سینماها گفت:  بعضی از سالها  طرح ویژه ماه مبارک رمضان رونق بسیار خوبی داشت که یکی از دلایل رونق، همکاری صدا و سیما بود و رسانه ها  نیز در شناساندن آثار بسیار خوب عمل کردند، امسال هم اگر سازمان صدا و سیما باکس ‌بیشتری به فیلم‌های اکران بدهد حتما سینماها رونق بیشتری خواهد داشت.

وی در ادامه  درباره ساعتی که امکان اکران در طرح ویژه ماه مبارک رمضان وجود دارد گفت: جا دارد از نیروی انتظامی برای همکاری با سینماها تشکر کنم، سالن سینما‌ها امسال  تا ساعت 2 بامداد فعالیت دارند تا بتوانند سرویس مناسبی به مخاطبین بدهند.

قاصد اشرفی درباره اقبال مخاطب نسبت به فیلم‌ها گفت: امسال در شورای صنفی نمایش تصمیم گرفته شد تا ساعت 17 سینماها نیم بهاء باشند که این باعث شد تا مخاطب از صبح در سینماها حضور داشته باشد و از فیلم‌ها استفاده کند واقعیت امر این است که مخاطب از «گشت 2» راضی بود وبه دیدن فیلم علاقه نشان می‌داد که متاسفانه  سی دی قاچاق آن توزیع شد و باعث افت فروش فیلم شد. اما فیلم  «نهنگ عنبر؛ سلکشن رویا» استقبال خوبی از این فیلم می شود.

رئیس انجمن سینماداران درباره اقبال مخاطب از طرح گفت: معمولاً چهار یا پنج روز اول اجرای طرح اقبال کم است اما بعد از مدتی اقبال خوب خواهد بود. از سوی دیگر تقریباً مدارس تعطیل شده و از طرح ویژه ماه مبارک رمضان خانواده‌ها استفاده می‌کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها