کد خبر: ۴۲۲۷۱
زمان انتشار: ۱۱:۰۴     ۰۳ اسفند ۱۳۹۰
در حمایت از مردم فلسطین
یک خواننده آمریکایی در حمایت از مردم فلسطین کنسرتش در تل‌آویو، مرکز رژیم صهیونیستی را لغو و اعلام کرد: با تحریم فرهنگی اسرائیل موافقم.

فارس، پایگاه اسرائیلی «وای نت» در خبری اذعان کرد: «ویلسون کاساندرا» خواننده سیاه‌پوست آمریکایی یک روز پیش از اجرای کنسرتش در تل‌آویو مرکز رژیم صهیونیستی کنسرت خود را لغو کرده است.

بنابر اذعان این پایگاه اسرائیلی، این خواننده آمریکایی در بیانیه‌ای که به خاطر لغو برنامه خود منتشر کرده، آورده است: من به عنوان یک فعال حقوق بشر با تحریم فرهنگی اسرائیل موافقم».

این پایگاه صهیونیستی همچنین مدعی شده است: این خواننده آمریکایی بر اثر فشار فلسطینی‌ها [تروریست] کنسرت خود در تل‌آویو را لغو کرده است.

قرار است امروز جشنواره‌ای اپرایی در تل‌آویو آغاز به کار کند که این اقدام خواننده آمریکایی موجب عصبانیت برگزارکنندگان آن شده و اعلام کرده‌اند که این اقدام کاساندرا موجب تعجب همگان شده و بسیاری از بلیط‌های پیش فروش شده عملا باطل شده است.

بنابر این گزارش، لغو کنسرت «کاساندرا» در سال جاری چهارمین لغو اجراهای موسیقی در تل‌آویو است که در مخالفت با سیاست‌های رژیم صهیونیستی رخ داده است.

به گزارش فارس، پیش از این «تون‌یاردز»، «چان مارشال» معروف به «کت پاور» و گروه آمریکایی موسوم به «دردهای خالص و پاک قلب» کنسرت‌های خود در تل‌آویو و سرزمین‌های اشغالی را لغو کرده بودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها