کد خبر: ۴۲۲۶۷
زمان انتشار: ۱۰:۵۹     ۰۳ اسفند ۱۳۹۰
رژیم صهیونیستی تحت فشارهای افکار عمومی جهان پس از گذشت 66 روز از اعتصاب غذای شیخ"خضر عدنان" از رهبران جهاد اسلامی با آزادی وی موافقت کرد.

به گزارش فارس به نقل از رسانه‌های فلسطین، پس از گذشت 66 روز از اعتصاب غذای عدنان در زندان‌های رژیم صهیونیستی سرانجام این رژیم در برابر خواسته وی به زانو درآمده و با آزادی وی تا 2 ماه دیگر موافقت کرد.

"قدوره فارس" مدیر باشگاه اسیر فلسطینی گفت که وکلای مدافع عدنان با دادستان کل اسرائیل در خصوص آزادی عدنان در ماه آوریل آینده در مقابل پایان اعتصاب غذای وی به توافق رسیده‌اند.

قرار است عدنان همچنان در بیمارستان زیف باقی مانده و مداوای وی که در وضعیت جسمانی بسیاری بدی به دلیل اعتصاب غذای طولانی‌ مدت به سر می‌برد، ادامه یابد و پس از 2 ماه دیگر آزاد شود.

در همین راستا جنبش جهاد اسلامی با برگزاری جشنی به مناسب این پیروزی بزرگ عدنان در نبرد با زندانبانان پایداری وی را ستود.

جمع کثیری از مردم فلسطین از جمله رهبران گروه‌های فلسطینی، تعدادی از شخصیت‌های حقوقی و نمایندگان نهادهای حقوقی در این جشن بزرگ ملی که در چادر اعتصاب مقابل مقر صلیب سرخ  برگزار شد، شرکت کردند.

شیخ"خضر حبیب" از رهبران جهاد اسلامی طی سخنانی در این مراسم تاکید کرد که پایداری قهرمانانه عدنان و پیروزی وی بر زندانبانان دستاورد بزرگی است که عدنان سنگ بنای آن در مقابله با سیاست بازداشت اداری را گذاشت.

وی افزود: نبرد ما علیه بازداشت اداری آغاز شده است و بر ضرورت تلاش بر اساس راهبرد تکمیلی به منظور تحقق دستاوردهای بیشتر و پایان دادن به این سیاست جائرانه تاکید می‌کنیم.

حبیب همچنین تصریح کرد که این پیروزی نتیجه صبر و استقامت و پایداری عدنان است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها