کد خبر: ۴۲۲۳۶۱
زمان انتشار: ۱۱:۱۸     ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
عضو شورای اسلامی شهر مشهد پاسخ هایی را در رابطه با شایعه تعطیلی پارلمان این شهر ارائه کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان، غلامرضا بصیری پور گفت: جلسات شورای شهر مشهد به طور منظم و مرتب برگزار می‌شود و در برگزاری جلسات، بر اساس برنامه‌های از پیش تعیین شده عمل می‌کنیم.

وی افزود: اعتقاد ما این است که جلسات شورای شهر باید منظم برگزار شده و بدون هیچ گونه مشکلی پارلمان تحویل شورای بعدی شود.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به تعطیلی جلسه هفته گذشته شورای مشهد اظهارکرد: تن‌ها هفته گذشته و در آستانه انتخابات یک جلسه شورای شهر مشهد برگزار نشد و این کار نیز با رای گیری و تصمیم تمام اعضا انجام شد.

بصیری پور با تاکید بر تعهد اعضای شورای شهر تهران به برگزاری جلسات مرتب شورا خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر مشهد معتقد هستند که تا پایان دوره باید بر اساس وظایف خود عمل کنند و مقرر شده در مدت زمان باقی مانده از عمر شورا، طرح‌ها و لوایح باقی مانده بررسی و تصمیم لازم در خصوص آن‌ها اتخاذ شود.

وی در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر عدم برگزاری جلسات شورای شهر مشهد اذعان کرد: این اخبار صحت ندارد و روز سه شنبه دوم خردادماه نیز جلسه شورای شهر مشهد با حداکثر اعضا برگزار شد.

عضو شورای شهر مشهد تاکید کرد: جلسات شورای شهر مشهد روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته برگزار شده و نتایج جلسات نیز به روی پرتال شورای شهر منتشر می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها