کد خبر: ۴۲۰۴۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۲     ۰۲ اسفند ۱۳۹۰
به گزارش شبکه ایران، محمدرضا آهنج آرام آرام کار خود را برای روی آنتن فرستادن مهیا می‌کند؛ سریالی که در بخش‌هایی از آن به زندگی شهید چمران پرداخته است. آهنج تصویربرداری «راستش را بگو» را اواسط آذرماه در تهران  و با همراهی بازیگران شناخته شده ای کلید زده است. 



 
حسن پورشیرازی(وحید مامور مترو)، نیوشا ضیغمی(خاتون)، آتیلا پسیانی(مسوول)، رویا تیموریان(آسیه)، دانیال عبادی(علیرضا)، مهدی سلوکی(دانیال)، ثریا قاسمی (مامان خورشید)، لعیا زنگنه، امیرکاوه آهنین‌‌جان، علیرضا جلالی تبار، رحیم نوروزی، امیرحسین مدرس، اصغر نقی زاده، علیرضا خطیبی، الناز بهمن زاده، محمد عمرانی، آزاده ریاضی، نازآفرین کاظمی، عباس جمشیدی، اشکان اشتیاق و ایمان صفا بازیگرانی هستند که در این اثر در نقش‌های مختلف ظاهر شده‌اند.



 
امیر آقایی نیز در نقش دکتر چمران مقابل دوربین آهنج رفته است و  از بازی او  در این مجموعه یک جلسه دیگر باقی مانده که بزودی به پایان می‌رسد. ضمن این‌که بزودی یکی از بازیگران شناخته شده سینما و تلویزیون برای بازی در نقش عباس به گروه بازیگران این مجموعه تلویزیونی اضافه خواهد شد.
تاکنون 70 درصد از تصویربرداری «راستش را بگو» به پایان رسیده است و به تازگی تدوین همزمان سریال نیز توسط محمدرضا آهنج آغاز شده است. با پایان تصویربرداری در لوکیشن متروی قیطریه، گروه تولید این روزها در سردخانه بیمارستانی حوالی خیبان ولیعصر تهران ضبط تصاویر را پی می‌گیرند.



 
تهیه‌کنندگی این سریال را فاطمه ثمرقندی به عهده دارد و قرار است این اثر در 30 قسمت برای پخش از شبکه یک سیما آماده شود.


 
ثمرقندی در گفت‌وگو با شبکه ایران می‌گوید: «راستش بگو» داستان تعدادی از رزمنده‌های دوران جنگ است که اکنون در پست‌های مختلف مشغول فعالیت هستند و با فلاش بک‌هایی به دوران جنگ مسائل اخلاقی را در قالب وقایع جنگ مطرح می‌سازد.



 
وی می‌افزاید: این سریال نگاه فلسفی از اخلاق به جامعه ایرانی دارد و در قسمت‌هایی از کار زندگی شهید مصطفی چمران را در جنگ به تصویر می کشد و رهنمودها و رفتار و منش این شهید بزرگوار را به عنوان استاد راهنمای اخلاق بازگو می‌کند.
 


 
محمدرضا آهنج پیش از این ساخت مجموعه‌هایی چون «ملکوت»، «ستاره‌های سربی»، «معما»،  «سایه آفتاب»، «عملیات 125» و بیش ار 15 تله فیلم را برای شبکه‌های مختلف سیما تجربه کرده است.



 
سایر عوامل اصلی پروژه عبارتند از: نویسنده: دکتر مصطفی رستگاری، مجری طرح: سیدعلیرضا طباطبایی، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: شکیل مظفری، طراح گریم: ایمان امیدواری، طراح صحنه و لباس: شهریار کلهر، مدیر تصویربرداری: فرشاد گل سفیدی، مشاور رسانه ای: امین داداشی، مدیر تولید: سامان شعشعه، عکاس: حسن احمدی، مدیران تدارکات: امید صفایی، سعید شعشعه.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها