کد خبر: ۴۲۰۲۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۳     ۰۲ اسفند ۱۳۹۰
حسین افضلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، در خصوص پیروزی 5 بر 3 فولادماهان برابر شهرداری ساوه در هفته بیست‌و‌سوم لیگ برتر فوتسال عنوان کرد: تیم ساوه هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ حمایت تماشاگران در این دیدار قدرتمند بود، اما با توجه به اینکه شناخت خوبی از این تیم داشتم توانستیم به برتری دست یابیم.

وی ادامه داد: هواداران ساوه پس از پایان بازی از بازیکنان فولادماهان تعریف و تمجید کردند و معتقد بودند که جایگاه فولاد در این رده نیست. پس از این بازی افسوس دیدارهایی را خوردم که به خاطر اتفاقات فوتبالی واگذار کردیم. ما در ساوه قدرت واقعی فولادماهان را نشان دادیم.

سرمربی فولادماهان با اشاره به جا ماندن از کورس قهرمانی خاطرنشان کرد: در 3 بازی آینده باید بجنگیم و قصد داریم 9 امتیاز را کسب و با خاطره خوب لیگ را تمام کنیم. در بازی برابر منصوری نیز با تمام توان کار خواهیم کرد.

افضلی در خصوص رقابت گیتی‌پسند و منصوری برای کسب عنوان قهرمانی اظهار داشت: امیدوارم حق به حقدار برسد و هر تیمی که مستحق قهرمانی است به این مهم دست یابد.

افضلی درباره بازی هفته آینده برابر صبای قم گفت: صبا تیم خوبی است و در دور رفت در قم پس از حواشی که تماشاگران این تیم به وجود آوردند به تساوی دست یافتیم. صبا در نیم فصل اول بازی‌های بسیار خوبی کرد و یقه تمام تیم‌های مدعی را گرفت، اما در نیم فصل دوم دچار حاشیه شد و نتوانست این امر را برطرف کند و افت کرد.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها