کد خبر: ۴۱۸۴۷
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۰۲ اسفند ۱۳۹۰
یک هوادار خطاب به بازیکنان اینتر:
هوادار 9 ساله اینتر روی پلاکاردی از بازیکنان اینتر خواست در بازی خود پیروز شوند.
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، فیلیپوی کوچک در جریان دیدار اینترمیلان و بولونیا بین تماشاگران بازی دیده شده که پلاکاردی را در دست داشته است. عکس فیلیپو پس از بازی در رسانه‌ها منتشر و موجب واکنش باشگاه اینتر شده است.

خبرگزاری فارس: ممکن است پیروز شوید؟ لطفا!

فیلیپو روی این پلاکارد به شکلی مودبانه نوشته است: "ممکن است در این بازی پیروزی شوید؟ لطفا. اگر ببازید همکلاسی‌هایم در مدرسه مرا مسخره می‌کنند. با تشکر، فیلیپو. "

اینتر که این بازی را با نتیجه سنگین ۳ بر صفر به بولونیا واگذار کرد، تصمیم گرفت تا فیلیپو را به باشگاه دعوت کرده و به بازدید از زمین تمرینی "پینتیا" ببرد. این کودک ۹ ساله پیراهن باشگاه را از دست کاپیتان خاویر زانتی و ماسیمو موراتی دریافت خواهد کرد. به خانواده او نیز گفته شده تا فیلیپو را برای این بازدید آماده کنند.

فیلیپو در این خصوص به تله لومباردیا گفت: کار من باشگاه را تغییر نخواهد داد ولی من هنوز هم هوادار اینتر هستم. زمانی‌که ما توانستیم در یک فصل 3 جام به‌دست آوریم، من در مدرسه دوستانم را اذیت می‌کردم و اکنون نوبت آن‌ها است. حالا من باید سرم را پایین بگیرم و در مدرسه راه بروم. امیدوارم پلاکاردی که در دیدار با بولونیا در دست داشتم، آخرین پلاکاردی باشد که با خودم به ورزشگاه برده‌ام.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها