حرفهای روحانی در کنفرانس خبری به قول معروف این قدر «پرگاف» است که نمیشه همه این گافها را ولو در چند عبارت تیتر کرد. به جای موضع مثبت درباره چنین کنفرانسهای خبری که از کلید واژه «پرتیتر» از آن استفاده میکنند، باید گفت کنفرانس خبری «پرگاف» روحانی!
نگاهی به تیتر اول رسانههای دولت در ایرنا و ایسنا و... هواداران فعال وی در شبکههای اجتماعی توئیتری و تلگرامی و... نشان میدهد که این کنفرانس خبری چه «انفعالی» با خود در میان طرفداران و همراهان وی بوجود آورده است. همچنین با نگاهی به رسانههای رقیب روحانی و فعالین اجتماعی آنها میتوان فهمید چه فرصتی روحانی در اختیار آنها قرار داده است.
روحانی در این چهار سال گاف کم نداده است اما با قاطعیت میتوان گفت این
کنفرانس خبری، پرگافترین ظهور اجتماعی و سیاسی اوست که اتفاقا در یکی از
مؤثرترین زمانها یعنی نزدیک انتخابات اتفاق افتاده است. گافهای روحانی در
این کنفرانس خبری این قدر ظرفیت دارد که میتواند خوراک لازم را برای
رقبای روحانی در رقابتهای انتخابات ریاست جمهوری آخر اردیبهشت، تأمین کند
که تنها یکی از آنها «تکذیب وعده حل صد روزه مسائل اقتصادی» است.