کد خبر: ۴۱۷۹۳۶
زمان انتشار: ۱۲:۳۹     ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
فرشاد پیوس پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در یک برنامه تلویزیونی حضور یافت و باز هم خواهان بازگشت رضاییان به پرسپولیس شد. این در حالی است که برانکو و باشگاه پرسپولیس تصمیم خود را درباره این بازیکن اعلام کرده‌اند و ظاهرا این بازیکن دیگر جایی در جمع سرخپوشان نخواهد داشت.

به گزارش پایگاه 598، فرشاد پیوس پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در یک برنامه تلویزیونی حضور یافت و باز هم خواهان بازگشت رضاییان به پرسپولیس شد. این در حالی است که برانکو و باشگاه پرسپولیس تصمیم خود را درباره این بازیکن اعلام کرده‌اند و ظاهرا این بازیکن دیگر جایی در جمع سرخپوشان نخواهد داشت.

 

پیوس درباره چند دیدار هفته 26 لیگ برتر فوتبال به صحبت پرداخت که در ادامه می‌خوانید.

 

سیاه جامگان مشهد  - استقلال خوزستان: تیم سیاه جامگان با انگیزه بازی کرد و در مقابل تیم استقلال خوزستان بدون انگیزه بازی کردند. 


پرسپولیس - پیکان تهران: پرسپولیس در این دیدار خیلی خوب کار کرد و با توجه به دو دیدار قبلی خود که نتیجه را واگذار کرده بود، با انگیزه وارد زمین شدند. جلالی از بهترین مربیان کشور و آسیاست، پیکان در نیم فصل اول خیلی خوب کرد ولی در نیم فصل دوم بازیکنان تیم با افت بدنی روبرو می شوند.


رضاییان بازیکن موثر و خوبی است و از برانکو خواهش می کنم رامین را ببخشد و فرصت بازی به وی بدهد، برانکو با این کار می تواند محبوبیت خود را چند برابر کند.


امسال باشگاه پرسپولیس خروجی کمی داشت و بازیکنانی که مورد نیاز بود جذب شدند، تمام تیم به همراه کادر فنی، مدیریت و هواداران آنقدر خوب بودند که این تیم پس از 9 سال به قهرمانی خواهد رسید.


ذوب آهن اصفهان - صنعت نفت آبادان: ذوب آهن بسیار خوب و حرفه ای کار می کند ولی در چند دیدار اخیر با بدشانسی مواجه شده است، تیم صنعت نفت نیز تیمی بسیار زیرک و هوشیار است که به خوبی دفاع می کند و سریع هم خود را در شرایط حمله قرار می دهد.


ماشین سازی تبریز -  پدیده خراسان: ماشین سازی دیگر امیدی ندارد و خیلی حیف شد تیمی که پس از چندین سال به لیگ برتر آمده دوباره به لیگ یک سقوط کند، تیم پدیده هم در چند دیدار اخیر واقعا مثل پدیده شده و پیروزی های باارزشی را کسب کرده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها