کد خبر: ۴۱۷۶۱
زمان انتشار: ۱۶:۵۷     ۰۱ اسفند ۱۳۹۰
به نقل از سایت باشگاه سایپا، ابراهیم صادقی در مورد تغییر و تحول در کادر فنی گفت: ابتدا باید از زحمات صالح تشکر کنم. ما با ایشان دو ماه دوران بدنسازی را پشت سرگذاشتیم و 26 هفته هم در مسابقات لیگ بودیم این مربی خیلی زحمت کشید و با توجه به اینکه مربی جوانی است و مطمئنم در آینده هم به کار مربیگری ادامه خواهد داد برایش آرزوی موفقیت می کنم.

وی در مورد حضور مجتبی تقوی به عنوان سرمربی جدید گفت: زمانی که من به تیم سایپا آمدم ایشان کاپیتان تیم بودند و همان زمان هم به جوانترها خیلی بها می دادند و آنها را حمایت می کردند و به من هم لطف زیادی داشتند. پس از آن، تقوی دو سال کمک مربی سایپا بودند و بعد از مدتی هم به عنوان سرمربی در تیم سایپا مشغول به کار شدند که همان زمان هم بازوبند کاپیتانی تیم را به من دادند. من هم در این فصل به همراه سایر بازیکنان با تمام توان تلاش می کنیم که به او کمک کنیم و سایپا جایگاه واقعی اش را در لیگ برتر به دست بیاورد.

صادقی در مورد اینکه چطور توانسته در این سال ها با چند مربی کار کند و در تیم سایپا بماند اظهار داشت: این سوال را رسانه ها مختلف نیز از من می پرسند و زیاد بر روی این مسئله تکیه می کنند ظاهرا در برخی تیم ها رسم شده که با تغییر سرمربی یک سری بازیکن هم از آن تیم جدا می شوند و بازیکنانی که به اصطلاح در باند مربی دیگر هستند به تیم می آیند اما در سایپا وضعیت اینگونه نیست زیرا بازیکنان فقط وظیفه خودشان را انجام می دهند و به مسایل حاشیه ای کاری ندارند. اینکه با تغییر مربی وضعیت تیم تغییر نمی کند و بازیکنان به قراردادها و تعهداتشان با باشگاه پایبند هستند.

وی ادامه داد: بیرون از فوتبال رابطه ای با مربیان ندارم. در تیم سایپا بعد از جدایی علی دایی، محمد مایلی کهن سرمربی شد ولی من به عنوان بازیکن و کاپیتان تیم با هر دو نفر کار کردم و با تمام توان برای تیم زحمت کشیدم و سعی کردم رابطه خوب و منطقی و در چارچوب ضوابط با مربیان داشته باشم. به همین دلیل هم با حضور مربیان مختلف من همچنان بازیکن تیم بوده ام.

صادقی در مورد انتقاد برخی از بازیکنان سایپا از اینکه صالح رابطه صمیمی با بازیکنان نداشت گفت: هر مربی روش خود را در مربیگری دارد و قرار نیست همه مربیان به یک شیوه کار کنند برخی با بازیکنان صمیمی هستند و برخی دیگر رابطه عاطفی با بازیکنان ندارند. مثلا می توانید از علی کریمی در مورد ماگات سوال کنید و ببینید او چه رابطه ای با بازیکنان داشت. دومین مسئله اینکه بازیکنان ما کار درستی نکرده اند که در مورد سرمربی جدا شده تیم اظهار نظر کرده اند صالح برای تیم ما زحمت کشید و رفت. در خیلی از بازی ها نیز تیم ما از حریف پیش بود و اگر بازیکنان با دقت و تمرکز بیشتری بازی می کردیم می توانستیم در آن بازی ها پیروز شویم من بازهم از صالح تشکر می کنم.

کاپیتان سایپا در مورد اینکه چقدر صالح در رسیدن به اهداف سایپا موفق بود گفت: پیش از شروع فصل مجموعه تیم و باشگاه سایپا قصد داشت به عنوان یک مدعی وارد مسابقات شود. فوتبال قابل پیش بینی نیست ولی ما تمام تلاشمان را می کنیم که با تقوی سایپا به جایگاهی که شایسته اش است برسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها